Οι άνδρες κρίνουν διαφορετικά την μόδα σε σχέση με τις γυναίκες

Newsroom
Newsroom

Η έρευνα δείχνει ότι το 55% των Βουλγάρων και το 72% των Βούλγαρων ανδρών συμμερίζονται την άποψη ότι οι μάρκες προωθούν τα προϊόντα τους συνεργαζόμενες με μοντέλα με διαφορετική σωματική διάπλαση για να κάνουν τους πελάτες να σχετιστούν με τη μάρκα.

Οι άνδρες στην Βουλγαρία έχουν διαφορετική εικόνα για την μόδα σε σχέση με τις γυναίκες, σύμφωνα με μια δημοσκόπηση που διενήργησε η ηλεκτρονική πλατφόρμα ευρωπαϊκής μόδας GLAMI. Περίπου 67% των ανδρών στη Βουλγαρία θεωρεί ότι η βιομηχανία της μόχα θέτει ρεαλιστικές προσδοκίες για την εμφάνιση ενός ατόμου, αλλά μόνο το 44% των γυναικών συμφωνεί μαζί τους. Ερωτηθείς εάν αυτές οι προσδοκίες είναι λιγότερο ρεαλιστικές σε σχέση με ένα από τα δύο φύλα, το 58% των ανδρών λέει ότι τα πρότυπα είναι εξίσου (μη) ρεαλιστικά για άνδρες και γυναίκες, ενώ το 49% των γυναικών θεωρεί ότι οι προσδοκίες ομορφιάς και εμφάνισης είναι λιγότερο ρεαλιστικές για αυτές παρά για τους άνδρες. Μόνο το 2% των γυναικών σε αυτή τη χώρα συμφωνεί ότι τα πρότυπα ομορφιάς είναι εξίσου μη ρεαλιστικά και για τα δύο φύλα.

Η έρευνα διεξήχθη μεταξύ 20.000 ερωτηθέντων σε εννέα ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Βουλγαρίας, ανέφερε την Πέμπτη το πρακτορείο επικοινωνίας V+O. Τα δεδομένα που συλλέγονται από την πλατφόρμα GLAMI που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη ρίχνουν φως στη σύνδεση μεταξύ του εμπορίου μόδας, των αγοραστικών συνηθειών των καταναλωτών και της στάσης τους απέναντι στο σώμα τους.

Η έρευνα δείχνει ότι το 55% των Βουλγάρων και το 72% των Βούλγαρων ανδρών συμμερίζονται την άποψη ότι οι μάρκες προωθούν τα προϊόντα τους συνεργαζόμενες με μοντέλα με διαφορετική σωματική διάπλαση για να κάνουν τους πελάτες να σχετιστούν με τη μάρκα.

Τα ευρήματα δείχνουν ότι το σχήμα του σώματος δεν είναι ο κύριος παράγοντας που επηρεάζει τις επιλογές αγορών μόδας. Περίπου το 48% των γυναικών της Βουλγαρίας ψωνίζουν για να καλύψουν τις δικές τους ανάγκες και οι αποφάσεις τους για αγορές δεν επηρεάζονται από το αν η επωνυμία διαφημίζει διάφορους τύπους κορμιών. Το 42% των Βούλγαρων ανδρών δίνει προτεραιότητα σε μάρκες που ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να αποδεχτούν το σώμα τους ανεξάρτητα από την εμφάνισή τους.

Η ζήτηση για μεγαλύτερα μοντέλα όπως γυναίκες ηλικίας 60, 70, 80 ή και 90 ετών αυξάνεται στη βιομηχανία της μόδας και στον τομέα της ομορφιάς συνολικά. Το λεγόμενο ασημένιο τσουνάμι είναι ήδη γεγονός στην παγκόσμια σκηνή της μόδας. Ωστόσο, η τάση δεν είναι ορατή στους τελικούς καταναλωτές, ιδιαίτερα στους ηλικιωμένους, οι οποίοι πλέον χρησιμοποιούν τις διαδικτυακές επιλογές αγορών εξίσου συχνά με τις νεότερες γενιές.

Ερωτηθείσα από το GLAMI να προσδιορίσει τους τύπους σώματος των οποίων η παρουσία στις διαφημίσεις μόδας δεν είναι αρκετά ισχυρή, το 49% των Βουλγάρων ερωτηθέντων λέει ότι τα σώματα των ηλικιωμένων και των μεσήλικων ατόμων δεν χρησιμοποιούνται περισσότερο. Τριάντα έξι τοις εκατό των Βούλγαρων ανδρών ερωτηθέντων συμμερίζεται την άποψη.

Στη διεθνή έρευνα συμμετείχαν περισσότεροι από 2.400 Βούλγαροι χρήστες της διαδικτυακής πλατφόρμας GLAMI, οι οποίοι συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο. Οι πληροφορίες συλλέχθηκαν τις πρώτες 10 ημέρες του Ιουνίου.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ