Αφορολόγητα (ΚΑΕ): Σε στενή επικοινωνία με την ΤΕΡΝΑ για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Στέλλα Αυγουστάκη
Στέλλα Αυγουστάκη

Πηγές της ΚΑΕ εξηγούν ότι το "Νίκος Καζαντζάκης" "είναι ένα πολύ δύσκολο αεροδρόμιο και για τον ταξιδιώτη και για το προσωπικό που εργάζεται στα καταστήματα". 

 Σε στενή επικοινωνία με την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - που είναι υπεύθυνη για την κατασκευή του αεροδρομίου, - για το νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου στο Καστέλι βρίσκεται η εταιρεία Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών (ΚΑΕ), που διαθέτει σήμερα 125 καταστήματα σε 46 σημεία (αεροδρόμια, μεθοριακούς σταθμούς και λιμένες) σε όλη την Ελλάδα.

Μαθαίνουμε ότι η εταιρεία ευελπιστεί να ληφθεί υπόψη στο σχεδιασμό η ευκολία και η συνολική ταξιδιωτική εμπειρία μέσα σε ένα αεροδρόμιο.

Οι επενδύσεις στην Κρήτη

Η ΚΑΕ, θυγατρική του Ομίλου Dufry, επένδυσε στην Κρήτη €10 εκατ. το 2016 με σκοπό την δημιουργία ενός νέου χώρου 8.000 τμ στο αεροδρόμιο Ηρακλείου, με σκοπό να ενισχυθεί το capacity των χώρων μέχρι να ολοκληρωθεί το αεροδρόμιο στο Καστέλι.  Επρόκειτο για επένδυση από πλευράς της ΚΑΕ που δόθηκε στο αεροδρόμιο Νίκος Καζανζάκης με μόνη επιθυμία να μεταστεγαστεί το κατάστημα της ΚΑΕ από τον πρώτο όροφο στο ισόγειο.

Πηγές της ΚΑΕ εξηγούν ότι το Νίκος Καζαντζάκης "είναι ένα πολύ δύσκολο αεροδρόμιο και για τον ταξιδιώτη και για το προσωπικό που εργάζεται στα καταστήματα". 

Ανακαινίσεις κάθε 5 χρόνια

Η εταιρεία κάθε χρόνο υλοποιεί επενδύσεις για τα καταστήματα, στα πλαίσια της σύμβασης με τη Fraport, που ορίζει ότι κάθε πέντε χρόνια πρέπει να ανακαινίζονται – έστω ελαφρά – τα καταστήματα στα αεροδρόμια της. Επιπρόσθετα φέτος, επειδή ανανεώνεται η σύμβαση της εταιρεία με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, που μεταξύ άλλων προβλέπει ανακαίνιση. Ωστόσο, δεν θα είναι μεγάλης κλίμακας, όχι πάνω από €1,5 - €2 εκατ. λόγω του ότι το αεροδρόμιο είναι σε διαδικασία εισόδου στο ΧΑ.

Επίσης ετοιμάζεται να ανακαινίσει και το κατάστημα της Ρόδου, που φέτος συμπλήρωσε πέντε χρόνια λειτουργίας. Η ανακαίνιση θα ξεκινήσει την επόμενη χρονιά.

Τα νέα σημεία

Τον Ιούλιο άνοιξε ένα νέο κατάστημα στο αεροδρόμιο των Ιωαννίνων, που όπως μαθαίνουμε πάει πολύ καλά. Η εταιρεία εξετάζει το άνοιγμα ενός καταστήματος στην Χίο, ένα ακόμα στο Πυθαγόρειο, όπου λόγω και των ημερόπλοιων από την Τουρκία ενισχύονται οι πωλήσεις.

Μάλιστα τα λιμάνια σε Μυτιλήνη, Καστελόριζο, Σύμη, Κω, Ρόδο και άλλα, είναι λιμάνια που όπως μαθαίνουμε μεγάλο μέρος του τζίρου τους οφείλεται στα ημερόπλοια. Επιπλέον, η εταιρεία εξετάζει και το άνοιγμα ενός καταστήματος στο αεροδρόμιο της Πάρου. Επίσης, κοιτά και ευκαιρίες σε άλλα πολλά και μικρότερα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, προκειμένου να αναβαθμίσει την εικόνα που παίρνουν μαζί τους οι ταξιδιώτες. Δηλαδή μικρότερα λιμάνια, μεθοριακούς σταθμούς.

Επιπλέον, παρακολουθεί στενά και το θέμα των υδροπλάνων, καθώς τα υδατοδρόμια θα μπορούσαν να αποτελέσουν ένα ακόμα κανάλι πώλησης για την εταιρεία.

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ