Ημερίδα για τις στρατηγικές ανάπτυξης και προβολής στον Άγιο Νικόλαο

Στόχος της διοργάνωσης αυτής είναι η πληροφόρηση της τοπικής κοινωνίας και η εκπαίδευση πολιτών και τοπικών φορέων πάνω σε ζητήματα που αφορούν το σχεδιασμό και την εικόνα του τόπου

Ο Δήμος Αγίου Νικολάου ξεκινάει έναν ανοιχτό διάλογο σχετικά με τις στρατηγικές ανάπτυξης, διαχείρισης και προβολής τόπων, με τη διοργάνωση μιας ημερίδας για το place branding, τον αστικό σχεδιασμό και τον τουρισμό, και ενός εργαστηρίου Placemaking για μαθητές γυμνασίου.

Οι όροι “city branding” και “destination branding” έχουν αρχίσει να μπαίνουν δυναμικά στο λεξιλόγιο των τοπικών πολιτικών φορέων αλλά και των επαγγελματιών, ως σύγχρονα εργαλεία διαχείρισης τόπου. Παράλληλα, η βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη συνδέεται με την προβολή της ταυτότητας του τόπου με άξονα την ενδυνάμωση της ανταγωνιστικότητας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.
 
Στόχος της διοργάνωσης αυτής είναι η πληροφόρηση της τοπικής κοινωνίας και η εκπαίδευση πολιτών και τοπικών φορέων πάνω σε ζητήματα που αφορούν το σχεδιασμό και την εικόνα του τόπου και η εκκίνηση ενός ανοιχτού διαλόγου γύρω από τους παράλληλους άξονες που συνδιαμορφώνουν την ταυτότητα ενός τόπου.
 
Ημερομηνίες:
 
•   Δευτέρα 24/10/16 - Κυριακή 30/10/16: Εργαστήριο Placemaking με τους μαθητές του 1ου Γυμνασίου Αγίου Νικολάου από την ομάδα του “Tópio: Creative Placemaking for Young Community Leaders”
•   Σάββατο 29/10/16: Συνέδριο - Στρατηγικές Ανάπτυξης και Προβολής Τόπου, Επιμελητήριο Λασιθίου, 10:00 - 20:30
•   Κυριακή 30/10/16: Παρουσίαση εργαστηρίου απο του μαθητές του 1ου Γυμνασίου Αγίου Νικολάου και την ομάδα Tópio
 
Στα συνημμένα αρχεία θα βρείτε το Δελτίο Τύπου και το σχετικό πληροφοριακό υλικό για την ημερίδα και το εργαστήριο.
 
Για περισσότερες πληροφορίες:
 
Γιάννης Τσαγκαράκης
 
email: [email protected], [email protected]
τηλ: 2841340100 – 101
facebook: goo.gl/bM8Wlz
 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ