Τηλεφωνούν κι ενοχλούν -"Βροχή" οι καταγγελίες για κλήσεις διαφημιστικού περιεχομένου!

Τι συμβουλεύει η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

Σε "βραχνά" για  τους καταναλωτές έχουν εξελιχθεί οι τηλεφωνικές κλήσεις που δέχονται, τον τελευταίο καιρό, με διαφημιστικό περιεχόμενο, σύμφωνα με τις καταγγελίες τους στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης.

Επειδή το θέμα, εκτός του ότι είναι ενοχλητικό, συγχρόνως είναι και μη νόμιμο, βάσει του άρθρου 11 παρ 2 του ν. 3471/2006 η ΄Ενωση , ενημερώνει τους καταναλωτές ότι:

1) Η χρήση αυτόματων συστημάτων κλήσης ιδίως με χρήση συσκευών τηλεομοιοτυπίας (φαξ) ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και γενικότερα η πραγματοποίηση επικοινωνιών που δε ζητήθηκαν με οποιοδήποτε μέσο ηλεκτρονικής επικοινωνίας, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση για σκοπούς απευθείας εμπορικής προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών και για κάθε είδους διαφημιστικούς σκοπούς , ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ κι επιτρέπεται μόνον αν ο συνδρομητής δώσει εκ των προτέρων την συγκατλαθεσή του.

2) Στο ίδιο άρθρο παρ.3  του ίδιου νόμου, ορίζεται ότι" Δεν επιτρέπεται η πραγματοποίηση μη ζητηθεισών επικοινωνιών με ανθρώπινη παρέμβαση (κλήσεων) ,για τους ανωτέρω σκοπούς εφόσον ο συνδρομητής έχει δηλώσει προς τον  φορέα παροχής του, της διάθεσης στο κοινό υπηρεσίας, ότι δεν επιθυμεί γενικώς να δέχεται τέτοιες κλήσεις. 

Ο φορέας,(πάροχος) υποχρεούται να καταχωρίζει "δωρεάν" τις δηλώσεις αυτές σε ειδικό κατάλογο συνδρομητών, ο οποίος είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου.

Για τους καταναλωτές, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, τους καλεί εάν δεν επιθυμούν να λαμβάνουν κλήσεις διαφημιστικού περιεχομένου, να απευθυνθούν στον πάροχό τους και να ζητήσουν να συμπεριληφθούν στο μητρώο τους, δηλώνοντας ,"ότι δεν επιθυμεί να λαμβάνει τηλεφωνικές κλήσεις, για απευθείας εμπορική προώθηση ".

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ