Άφησαν στην μοίρα του το εμπορικό Λιμάνι του Ηρακλείου!

Τί θα συμβεί, αλήθεια, αν σημειωθεί ένα ατύχημα από την κούραση των χειριστών με 10 και 15 ώρες συνεχώς πάνω στα μηχανήματα;

Προσπάθειες για την ανάκαμψη του εμπορικού τμήματος καταβάλλονται στο λιμάνι του Ηρακλείου, καθώς η κίνηση έχει κατακρημνιστεί... Οι επιχειρηματίες βρίσκουν λύσεις μέσω Σούδας και Ρεθύμνου ή με τη διακίνηση με φορτηγά μέσω των πλοίων της γραμμής. 

Το μεγαλύτερο ζήτημα έχει να κάνει με τα containers και τον εξοπλισμό που διαθέτει ο ΟΛΗ, τον οποίο έχει αποκτήσει το 2000 με ευρωπαϊκά κονδύλια. Η εταιρεία κολοσσός MSC χρησιμοποιεί το λιμάνι του Ηρακλείου μια φορά την εβδομάδα με διακίνηση περίπου 200 κιβωτίων. 

Σήμερα έφθασε και πάλι το καράβι της MSC στο Ηράκλειο και βρήκε δύο - όλους και όλους - χειριστές, αφού από τους τέσσερις που έχουν απομείνει μετά τις συνταξιοδοτήσεις των τελευταίων ετών, ο ένας έχει άδεια λόγω προσωπικού προβλήματος και ο άλλος είναι άρρωστος. 

Το αποτέλεσμα ήταν να κληθεί από το σπίτι ο κλινήρης, ο οποίος για να μη διασυρθεί το λιμάνι στην εταιρεία πήρε μερικά depon, κατέβηκε στο λιμάνι και ανέβηκε στο γερανό για να ανταπεξέλθει με τους άλλους δύο συναδέλφους του στο καθήκον! 

Ωστόσο η συγκεκριμένη εργασία, βάσει της εργατικής νομοθεσίας, απαιτεί τουλάχιστον επτά άτομα, αφού κάθε τρεις ώρες οι χειριστές θα πρέπει να εναλλάσσονται για ξεκούραση.

Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια το εμπορικό λιμάνι φαίνεται πως έχει αφεθεί στην τύχη του από όλες τις διοικήσεις, κι αν ακόμα λειτουργεί φαίνεται ότι οφείλεται αποκλειστικά στην φιλοτιμία των υπαλλήλων του ΟΛΗ, που όμως και αυτή έχει κάποια ανθρώπινα όρια.

Τί θα συμβεί, αλήθεια, αν σημειωθεί ένα ατύχημα από την κούραση των χειριστών με 10 και 15 ώρες συνεχώς πάνω στα μηχανήματα; Ποιος θα αναλάβει τότε την ευθύνη;

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ