Με την ταινία μικρού μήκους «Lost Face» οι δημιουργοί της ελπίζουν σε μια υποψηφιότητα για τα 'Οσκαρ

Ποντάρουν και σε μια συνεργασία με μεγάλα στούντιο του Χόλιγουντ

Αισιόδοξοι ότι θα κερδίσουν το στοίχημα που έβαλαν να γυρίσουν μία ταινία βασισμένη στα διηγήματα του Τζακ Λόντον σε φυσικά τοπικά στον Καναδά με θερμοκρασίες αρκετούς βαθμούς υπό το μηδέν και ότι η ταινία τους θα μπει στις υποψηφιότητες για τα 'Οσκαρ, είναι οι Αυστραλοί Σον Μίχαν και Σαμ Μακγκάρι.

Ο σκηνοθέτης Σον Μίχαν και η παραγωγός σύζυγός του θέλουν να μπουν σε μία μηχανή του χρόνου και να προχωρήσουν τη ζωή τους στις 23 Ιανουαρίου, ημέρα που η Ακαδημία στο Λος Αντζελες θα δώσει τέλος στην αγωνία τους, ανακοινώνοντας τις υποψήφιες για 'Οσκαρ ταινίες. Έτσι θα μάθουν εάν η ταινία τους που έχει ήδη αποσπάσει 46 βραβεία σε κινηματογραφικά φεστιβάλ σε όλον τον κόσμο, θα είναι υποψήφια.

Λίγο πριν από τα Χριστούγεννα η αμερικανική Ακαδημία επιβεβαίωσε ότι η 14λεπτη ταινία «Lost Face» είναι μία από τις 10 ταινίες που εξακολουθούν να βρίσκονται στη λίστα με τις 165 υποψήφιες ταινίες. Τις ημέρες εκείνες, ο Μίχαν και η Μακγκάρι βρίσκονταν στη Λισαβόνα καθ' οδόν προς τη σουίτα του ξενοδοχείου τους, μετά μία κοπιαστική ημέρα γυρισμάτων ενός διαφημιστικού σποτ για μία πολυεθνική εταιρία. Το ζευγάρι, που έχει μια 10χρονη κόρη, τη Ρούμπι, πήρε ένα μεγάλο ρίσκο καθώς ξόδευσε 100.000 δολάρια Αυστραλίας, οικονομίες μιας ολόκληρης ζωής, για την ταινία τα γυρίσματα της οποίας έγιναν εξ ολοκλήρου σε εξωτερικούς χώρους σε βουνά στον Καναδά σε θερμοκρασίες -14 βαθμούς Κελσίου. Τα γυρίσματα ήταν πολύ κοπιαστικά και πιεστικά αφού εκτός από το κρύο, έπρεπε να γίνονται και πολύ γρήγορα, καθώς οι ώρες με φυσικό φως ήταν ελάχιστες.

Βασισμένη στα διηγήματα του διάσημου συγγραφέα Τζακ Λόντον, η ταινία τοποθετείται στα μέσα του 1800 και περιγράφει τα βασανιστήρια που περνούν Ρώσοι λαθροκυνηγοί στα χέρια Ινδιάνων της βόρειας Αμερικής που τους έχουν συλλάβει. Το ζεύγος Μίχαν-Μακγκάρι έχει κάνει καριέρα φτιάχνοντας τηλεοπτικές διαφημίσεις για εταιρίες σε όλον τον κόσμο όπως η McDonald's, η Volkswagen και η Samsung. Εάν όμως η ταινία τους κερδίσει μία υποψηφιότητα για τα 'Οσκαρ ελπίζουν ότι οι ηθοποιοί και τα μεγάλα στούντιο του Χόλιγουντ θα τους δώσουν μία ευκαιρία να κάνουν στο μέλλον ταινίες μεγάλου μήκους.

« Ξεκινήσαμε με μία 14λεπτη ταινία μικρού μήκους ως όχημα για να δείξουμε στους ηθοποιούς ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι μεγαλύτερο από τα 30 δευτερόλεπτα της διαφήμισης», λέει η Μακγκάρι.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ