Η συζήτηση στο ερχόμενο δημοτικό συμβούλιο Ηρακλείου της επικαιροποιημένης αρχιτεκτονικής μελέτης της Λ. Πλαστήρα, ξαναφέρνει στην επικαιρότητα το πολυσυζητημένο έργο, που η πραγματοποίηση του ξεσήκωσε με το "καλημέρα"  πολλές αντιδράσεις για τα σχέδια και τη μορφή που παίρνει ο ιστορικός δρόμος.

Το έργο είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ και παρά τις πολλές επιφυλάξεις στο δημοτικό επιτελείο δεν υπάρχει η πολυτέλεια να ξανασχεδιασθεί καθώς είναι ορατός ο κίνδυνος και πόροι να χαθούν και το έργο να μείνει ανολοκλήρωτο. Πάντως αν και η μέχρις στιγμής εικόνα του προβληματίζει περίοικους και περαστικούς, το γεγονός πως έχει ολοκληρωθεί μόνο το 20% του έργου αφήνει τα περιθώρια όταν τελειώσει να είναι σαφώς καλύτερο από την πρώτη εντύπωση που άφησε.

Οι Τεχνικές Υπηρεσίες είναι έτοιμες σε ένα δεκαήμερο να βάλουν μπροστά το επόμενο τμήμα που περιλαμβάνει την ανάπλαση μπροστά από τη Χανιόπορτα, ως τις παρυφές της οδού Μάχης Κρήτης και την Πλατεία Κόρακα. Αμέσως μετά θα ακολουθήσει το κομμάτι μπροστά από το Κομμένο Μπεντένι ως την απόληξη της οδού Κονδυλάκη για να ολοκληρωθεί με το τελευταίο μέρος που ουσιαστικά θα " κλειδώσει" όλη την περιοχή πέριξ των Ενετικών Τειχών, με την ανάπλαση της Λεωφόρου Πλαστήρα από το ύψος του οβελιστηρίου " 'Οτι Θες" ως και τη σύνδεση του δρόμου με την οδό Έβανς.