Tesla: Θα απολύσει πάνω από το 10% του προσωπικού της

Newsroom
Newsroom

Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο με βάση την κεφαλαιοποίησή της, είχε 140.473 υπαλλήλους παγκοσμίως τον Δεκέμβριο του 2023

Σε απολύσεις υπαλλήλων της πρόκειται να προχωρήσει η αυτοκινητοβιομηχανία Tesla, αναφέρει το Reuters επικαλούμενο την τεχνολογική έκδοση Electrek, η οποία επικαλείται εσωτερικό υπόμνημα της εταιρείας.

Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για περικοπή άνω του 10% των θέσεων εργασίας. Ήδη η Tesla ανέθεσε στους διευθυντές να επιλέξουν ποιους θα απολύσουν,  «πάγωσε» τη διανομή stock options σε υπαλλήλους της, ενώ ακύρωσε τις ετήσιες αξιολογήσεις ορισμένων εργαζομένων. Παράλληλα η εταιρεία μείωσε την παραγωγή στο Gigafactory της Σαγκάης.

Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο με βάση την κεφαλαιοποίησή της, είχε 140.473 υπαλλήλους παγκοσμίως τον Δεκέμβριο του 2023, σύμφωνα με την τελευταία ετήσια έκθεσή της. Οι περικοπές αυτές αναμένεται να επηρεάσουν περίπου 15.000 εργαζόμενους.

Η Tesla δεν ανταποκρίθηκε άμεσα σε αίτημα για σχολιασμό, αναφέρει το Reuters.

Η Tesla, η οποία πρόκειται να δημοσιοποιήσει τα τριμηνιαία αποτελέσματά της στις 23 Απριλίου, ανακοίνωσε μείωση των παραδόσεων οχημάτων το πρώτο τρίμηνο. Ήταν την πρώτη μείωση μετά από σχεδόν τέσσερα χρόνια, με τα σχετικά νούμερα να διαμορφώνονται κάτω από τις προσδοκίες της αγοράς.

Εντωμεταξύ, η εταιρεία έχει καταργήσει τα σχέδια για την παραγωγή ενός φθηνού αυτοκινήτου, εγκαταλείποντας έναν από τους μακροχρόνιους στόχους του Elon Musk να κατασκευάσει προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα για ένα ευρύτερο καταναλωτικό κοινό.

Οι μετοχές της Tesla σημείωσαν πτώση 0,6% κατά την προσυνεδριακή διαπραγμάτευση της Δευτέρας.

Μετά από χρόνια ταχείας αύξησης των πωλήσεων της Tesla, που την βοήθησαν να μετατραπεί στην πιο πολύτιμη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, η εταιρεία προετοιμάζεται για επιβράδυνση το 2024.

Η κατασκευάστρια εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων αργεί να ανανεώσει τα γερασμένα μοντέλα της, καθώς τα υψηλά επιτόκια έχουν εξασθενίσει τη διάθεση των καταναλωτών για μεγάλες αγορές, ενώ οι αντίπαλοι στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, κυκλοφορούν φθηνότερα μοντέλα.


Πηγή: moneyreview.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ