Ξοδέψαμε €22,7 εκατ για εσώρουχα Triumph & Sloggy το 2022

Στέλλα Αυγουστάκη
Στέλλα Αυγουστάκη

Η εταιρεία λάνσαρε πριν λίγο καιρό το ανανεωμένο της eshop

Αύξηση 9,37% σημείωσαν οι πωλήσεις της Triumph, της γνωστής εταιρείας με το ομώνυμο brand αλλά και με το brand sloggi το 2022, με τον τζίρο να κλείσει στα €22,7 εκατ, έναντι €20,8 εκατ το 2021.

 Παρόμοιου μεγέθους ήταν η ανάπτυξη και της κερδοφορίας που κατέγραψε στην προηγούμενη χρήση η Triumph σε σχέση με το 2021, οπότε τα κέρδη προ φόρων ήταν αυξημένα κατά 25%.

Η προηγούμενη χρήση έκλεισε με την εταιρεία να καταφέρνει να διατηρεί το μερίδιό της στον κλάδο εσωρούχων στον οποίο δραστηριοποιείται από το 1979, ενώ στόχος είναι να συνεχίσει να βρίσκεται στην πρώτη προτίμηση των καταναλωτών.

Η εταιρεία λάνσαρε πριν λίγο καιρό το ανανεωμένο της eshop με στόχο την διευκόλυνση της αγοραστικής εμπειρίας και την αύξηση των πωλήσεων. Επιπλέον κυκλοφόρησε στην αγορά την νέα σειρά εσωρούχων Flex Smart που περιλαμβάνει εσώρουχα που προωθούν την μοναδικότητα κάθε γυναίκας.

Σημειώνεται ότι στη χρήση του 2022 το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας πρότεινε τη διανομή μερίσματος €1,25 εκατ. από τα κέρδη, πρόταση που έγινε δεκτή από την Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων στις 30 Ιουνίου.
 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ