Άμεσα τα αντανακλαστικά του δήμου!

Μέσα σε μερικές ώρες, το πρόβλημα λύθηκε!

Αγαπητό cretalive,

Πολλές φορές όλοι μας επισημαίνουμε σφάλματα και παραλείψεις του Δήμου Ηρακλείου, στην διαχείριση των καθημερινών προβλημάτων που ανακύπτουν στην πόλη μας.

Ακριβώς γι' αυτόν τον λόγο, πρέπει να επαινούμε και τα καλά, ώστε να επιβραβεύεται ο αρμόδιος και να αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση.

Πριν μερικές ημέρες έψαχνα μία πληροφορία στην ιστοσελίδα του Δήμου (www.heraklion.gr) και παρατήρησα ότι υπήρχε στην αρχική σελίδα ένας χάρτης της πόλης, όπου μπορούσες να σημειώσεις κάποιο πρόβλημα που παρατήρησες.

Το μυαλό μου πήγε σε έναν καμένο λαμπτήρα σηματοδότη που είχα δει το ίδιο πρωί, στη συμβολή των οδών Έβανς και Πεδιάδος. Έκανα την σχετική σήμανση στον χάρτη, καθαρά από περιέργεια, για να δω πώς λειτουργεί το σύστημα.

Η επισήμανσή μου έγινε στις 00:39 της 31ης Μαΐου. Το επόμενο πρωί, ώρα 9:50, έλαβα email ότι το αίτημά μου διαβιβάστηκε στην αρμόδια υπηρεσία. Και την ίδια ημέρα, 31 Μαΐου, ώρα 14:20, έλαβα νέο email, που με ενημέρωνε ότι ο λαμπτήρας αντικαταστάθηκε!

Πραγματικά είναι άξιοι συγχαρητηρίων όσοι υλοποιούν αυτόν τον τόσο άμεσο τρόπο επικοινωνίας με τους δημότες.

Εύχομαι κάθε πρόβλημα της καθημερινότητας της πόλης μας να αντιμετωπίζεται τόσο άμεσα από τους αρμόδιους.

Και πάλι συγχαρητήρια!

Μ.Α.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ