Η καθυστερημένη πτήση και η ταλαιπωρία των επιβατών

"Ο κάθε άνθρωπος κάνει τον προγραμματισμό του"

Αγαπητό Cretalive,

Πετάγαμε στις 16:00 Από Ηράκλειο για Ρόδο με Sky Express. Περάσαμε τον έλεγχο αποσκευών χωρίς να μας ενημερώσουν για κάποια καθυστέρηση, ενώ εκείνη την ώρα έφυγε μια άλλη πτήση της ίδιας εταιρείας για Αθήνα. Μετά από αρκετή ώρα μας είπαν πως έχουμε καθυστέρηση λόγω καθυστερημένης άφιξης του αεροπλάνου στο αεροδρόμιο. Κι ότι θα μας ενημερώσουν ξανά. Εδώ και σχεδόν δύο ώρες είχαμε μια ενημέρωση μόνο κι αυτό έπειτα από διαμαρτυρίες των επιβατών. ΠΙΘΑΝΗ ώρα αναχώρησης στις 19:30.

Έπρεπε να παρακολουθήσουμε οι ίδιοι τον χάρτη με τις online πτήσεις για να δούμε ότι το αεροσκάφος της εταιρείας που ήταν εδώ έφυγε άδειο για Αθήνα και Δεν έρχεται Κανένα άλλο για εμάς.

Είναι αδιανόητο να πηγαίνει 16:30 για να μας ενημερώνουν ότι ΘΑ μας ενημερώσουν αργότερα. Εμείς που στηρίζουμε αυτή την εταιρεία τόσα χρόνια λόγω του ότι είναι Κρητική, αξίζουμε τουλάχιστον μια έγκαιρη ενημέρωση. Η εταιρία θα πρέπει να ζητήσει μια δημόσια συγγνώμη και να φροντίσει να μας καλύψει τα μελλοντικά μας ταξίδια, αν θέλει να μας δει ξανά σε κάποιο ταξίδι της.
Ας καταλάβουν επιτέλους ότι ο κάθε άνθρωπος κάνει τον προγραμματισμό του. Έχουν φύγει όλες οι πτήσεις κι εμείς καθόμαστε και περιμένουμε για το ΑΝ και πότε θα φύγουμε και αν και πότε θα μας ενημερώσουν.

Με απογοήτευση,
Επιβάτιδα της πτήσης 104 από Ηράκλειο για Ρόδο.


Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ