Επιστήμες | 11.01.17 03:27
Πώς το Twitter αντιμετωπίζει την παρενόχληση

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο

Το Twitter προχωρά στην απενεργοποίηση λογαριασμών για ποικίλους λόγους

Δύο γυναίκες πρόσφατα υπέβαλαν καταγγελίες στο Twitter για παρενόχληση. Ο διαφορετικός τρόπος με τον οποίο, ωστόσο, η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης ανταποκρίθηκε σε καθεμία από αυτές τις υποθέσεις εγείρει ερωτήματα σχετικά με το πως το Twitter προστατεύει τους χρήστες του.

Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου το Twitter προχώρησε στην απενεργοποίηση του λογαριασμού του Μάρτιν Σκρέλι, πρώην διευθύνων συμβούλου μεγάλης φαρμακευτικής εταιρείας, επειδή αυτός ανήρτησε στην υπηρεσία κακόβολα σχόλια για τη δημοσιογράφο Λόρεν Ντούκα. Σήμερα, η εταιρεία προχώρησε και πάλι στην απενεργοποίηση ενός ακόμα λογαριασμού, αυτού της Αλεξάντρα Μπρόντσκι, επίσης δημοσιογράφος, αφού αυτή έκανε αναδημοσίευση στο Twitter screenshots αντισημιτικών μηνυμάτων που είχε λάβει. Ωστόσο, οι λογαριασμοί των χρηστών που της έστειλαν τα κακόβουλα μηνύματα δεν απενεργοποιήθηκαν.

Αυτές οι δύο πολύ διαφορετικές περιπτώσεις τονίζουν την έλλειψη διαφάνειας στον τρόπο με τον οποίο το Twitter χειρίζεται την παρενόχληση. Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η βρετανική εφημερίδα The Guardian, προς τους χρήστες οι πολιτικές κατάχρησης της υπηρεσίας φαίνεται να εφαρμόζονται μεθοδικά, με ορισμένους λογαριασμούς να έχουν απενεργοποιηθεί χωρίς πολλές εξηγήσεις. Ωστόσο, επικριτές ζητούν από την πλατφόρμα να έχει μεγαλύτερη υπευθυνότητα για τις αποφάσεις που λαμβάνει.

Η απενεργοποίηση του λογαριασμού του Σκρέλι ακολουθεί μια παρόμοια πορεία με αυτή του δημοσιογράφου Μάιλο Γιαννόπουλος, ο οποίος «εξορίστηκε» δια παντός από το Twitter το περασμένο έτος εξαιτίας παρενοχλητικών σχολίων εναντίον της ηθοποιού Λέσλι Τζόουνς. Ωστόσο, το Twitter δεν είχε λάβει άμεσα δράση σε αυτή την υπόθεση παρά μόνο όταν η ηθοποιός δήλωσε δημόσια ότι εγκαταλείπει την υπηρεσία εξαιτίας σεξιστικών και ρατσιστικών σχολίων που δεχόταν από τον Γιαννόπουλος.

Το Twitter προχωρά στην απενεργοποίηση λογαριασμών για ποικίλους λόγους, μεταξύ των οποίων είναι η προσβλητική συμπεριφορά, η αποστολή μηνυμάτων spam ή εφόσον ο λογαριασμός έχει δεχτεί επίθεση από χακερς. Η απενεργοποίηση των λογαριασμών μπορεί να είναι είτε προσωρινή είτε μόνιμη.

Όλες οι ειδήσεις

Διαβάζονται τώρα