Παλμύρα: Φρίκη από την περιγραφή της δολοφονίας αρχαιολόγου από τους τζιχαντιστές

«Εκτέλεσαν τον πατέρα μου στη μέση της πλατείας και τον κρέμασαν από τα φανάρια», δήλωσε ο γιος του «Mr Palmyra», Καλέντ αλ Άσααν

Η απελευθέρωση της Παλμύρας, αλλά και άλλων πόλεων της Συρίας και του Ιράκ θα βγάλουν στην επιφάνεια τις στιγμές φρίκης που έζησαν οι άνθρωποι εκεί, κατά τη διάρκεια της ομηρίας τους από τους τζιχαντιστές. Ομαδικοί τάφοι, δημόσιες εκτελέσεις, βασανιστήρια, κακοποιήσεις γυναικών και παιδιών, είναι μόνο μερικά απ' όσα φρικιαστικά έπραξαν οι «μαχητές» του Ισλαμικού Κράτους. Όσο περνά ο καιρός, θα γίνονται γνωστές, ιστορίες που θα περιγράφουν μία πραγματικότητα που κανείς δεν θέλει να βιώσει και που δικαιολογεί τη φυγή εκατομμυρίων ανθρώπων, ακόμη και με το ρίσκο της ίδιας της ζωής τους.

Η οικογένεια γνωστού – στη Συρία – αρχαιολόγου από την περιοχή της Παλμύρας, περιέγραψε στα ΜΜΕ τις τελευταίες στιγμές πριν τον αποκεφαλισμό του ανθρώπου τους από τον ISIS. Ο 81χρονος Καλέντ αλ Άσααντ, είχε αφιερώσει τη ζωή του στη μελέτη της Παλμύρας, εξού και το προσωνύμιο «Mr Palmyra», ως αναγνώριση του έργου του στην ανασκαφή της πόλης που άκμασε πριν από 2.000 χρόνια.

Όταν ανέλαβε την κατοχή της πόλης το Ισλαμικό Κράτος, τον πίεσαν με κάθε τρόπο, προκειμένου να τους υποδείξει πού βρίσκονται τα πολύτιμα αρχαιολογικά αντικείμενα. «Ο βασικός λόγος για την εκτέλεση του πατέρα μου, ήταν η άρνησή του να υποδείξει τις τοποθεσίες με τα πολύτιμα αρχαιολογικά ευρήματα στην αρχαία πόλη της Παλμύρα», δήλωσε ο γιος του Μοχάμεντ.

«Η είδηση με χτύπησε σαν κεραυνός. Τον πήραν στη μέση της μεγάλης πλατείας της πόλης και τον αποκεφάλισαν μπροστά σε όλον τον κόσμο», πρόσθεσε συγκλονισμένος ο γιος του κ. Άσααντ. «Όποιος επιχείρησε να διαφύγει, εκτελέστηκε. Ο πατέρας μου ήταν ένας άνθρωπος που πρόσφερε στην πόλη και στη χώρα για δεκαετίες. Ο φόνος του ήταν άσχημος και ντροπιαστικός», τόνισε ο Μοχάμεντ, ο οποίος πρόσθεσε: «Φοβόμασταν για τη ζωή μας και καταφέραμε να διαφύγουμε από την πόλη, δίχως να συλλέξουμε το άψυχο κορμί του πατέρα μας, το οποίο είχαν κρεμάσει στα φανάρια, ενώ τον περιέγραφαν ως σκηνοθέτη της ειδωλολατρίας και αποστάτη».

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ