Αλλάζει πολιτική η Booking από τις 6 Απριλίου

Αλλάζει πολιτική η Booking από τις 6 Απριλίου

Με επιστολή της προς τους ξενοδόχους και μετά το κύμα αντιδράσεων που έχουν ξεσηκώσει οι μεθοδεύσεις της, η Booking, γνωστοποιεί την αλλαγή της πολιτικής για την Ανωτέρα Βία, από τις 6 Απριλίου.

Πιο συγκεκριμένα, για κρατήσεις που θα γίνουν στις ή μετά τις 6 Απριλίου 2020, θα ισχύουν τα εξής:

1. Η διαδικασία Ανωτέρας Βίας για τον COVID-19 που εφαρμόζουμε λόγω των κυβερνητικών ταξιδιωτικών περιορισμών δεν θα ισχύει.

2. Ισχύουν οι κανονικές διαδικασίες, συμπεριλαμβανομένων αυτών που σχετίζονται με κρατήσεις με Μη Επιστρέψιμη Τιμή ή με Μερική Επιστροφή Χρημάτων. Σύμφωνα με αυτές, εσείς θα έχετε τον έλεγχο σχετικά με το αν, πότε και πώς θα επιστρέψετε χρήματα σε επισκέπτες που έκαναν ακύρωση λόγω του COVID-19 για κρατήσεις που έγιναν στις ή μετά τις 6 Απριλίου 2020, με βάση την πολιτική που έχει επιλέξει ο επισκέπτης, την ατομική, νομική και κυβερνητική κατάσταση που επικρατεί, καθώς και την υποχρεωτική νομοθεσία περί προστασίας των καταναλωτών.

3.Θα προβάλουμε αναλυτικά νέα μηνύματα σε όλο τον ιστοχώρο και τις εφαρμογές μας τόσο πριν τη δημιουργία κράτησης όσο και μετά, για να ενημερώσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα του πελάτες για το ρίσκο που παίρνουν κάνοντας μία κράτηση με Μη Επιστρέψιμη Τιμή ή με Μερική Επιστροφή Χρημάτων στις ή μετά τις 6 Απριλίου 2020.

4. Καθώς η κατάσταση σχετικά με τον COVID-19 εξελίσσεται διαρκώς, διατηρούμε το δικαίωμα να επαναφέρουμε τη συμβατική πολιτική Ανωτέρας Βίας. Αν συμβεί αυτό, θα σας ενημερώσουμε και η αλλαγή θα ισχύει μόνο για κρατήσεις που δημιουργήθηκαν μετά από αυτήν την επικοινωνία.

5. Παραμένετε υπεύθυνοι για την επαλήθευση της διαθεσιμότητάς σας στην πλατφόρμα μας, συμπεριλαμβανομένων των περιπτώσεων όπου με βάση τους κυβερνητικούς περιορισμούς το κατάλυμά σας πρέπει να είναι κλειστό. Αν κάποιος επισκέπτης κάνει κράτηση για ένα δωμάτιο το οποίο στην πραγματικότητα δεν είναι διαθέσιμο, ο επισκέπτης θα πρέπει να λάβει πλήρη επιστροφή χρημάτων εκτός και αν συμφωνήσει σε κάποια διαφορετική λύση».

Πριν τις 6 Απριλίου…

Για τις ενεργές κρατήσεις που έχουν γίνει πριν τις 6 Απριλίου 2020, ανεξάρτητα από την ημερομηνία check-in στο μέλλον, σύμφωνα με την επιστολή της Booking, δεν αλλάζει κάτι. Οι διαδικασίες Ανωτέρας Βίας, που εφαρμόζονται λόγω των κυβερνητικών ταξιδιωτικών περιορισμών και αναφέρονται στο συμφωνητικό μας, ισχύουν κανονικά.

Η επιστολή

Η επιστολή της Booking, την οποία αποκαλύπτει το money-tourism.gr, έχει ως εξής:

«Αγαπητέ συνεργάτη,

Την περασμένη εβδομάδα υποσχεθήκαμε να κοινοποιήσουμε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη συνεχή προσπάθειά μας να υποστηρίξουμε εσάς, τους συνεργάτες μας, σε αυτές τις ιδιαίτερα δύσκολες στιγμές.

Σήμερα σας ανακοινώνουμε αλλαγές που σχετίζονται με την πολιτική Ανωτέρας Βίας για τις ακυρώσεις επισκεπτών οι οποίες οφείλονται σε κυβερνητικούς ταξιδιωτικούς περιορισμούς που προέκυψαν λόγω της επιδημίας του COVID-19.

Τελευταία νέα

Πλέον μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι οι κοινοί πελάτες μας θα γνωρίζουν τον κίνδυνο της περαιτέρω διασποράς του COVID-19, καθώς και το ρίσκο που παίρνουν όταν κάνουν νέες κρατήσεις, ειδικά κρατήσεις με Μη Επιστρέψιμη Τιμή ή με Μερική Επιστροφή Χρημάτων.

Για τον λόγο αυτό, για όλες τις νέες κρατήσεις που θα γίνονται από τις 6 Απριλίου 2020, δεν θα ισχύουν πλέον οι όροι Ανωτέρας Βίας για επισκέπτες που θέλουν να ακυρώσουν ή να αλλάξουν την κράτησή τους λόγω της τρέχουσας επιδημίας του COVID-19. Για αυτές τις κρατήσεις θα ισχύουν οι κανονικοί όροι, σύμφωνα με τις πολιτικές και τις διαδικασίες μας.

Τι σημαίνει αυτό

Για κρατήσεις που γίνονται στις ή μετά τις 6 Απριλίου 2020:

1. Η διαδικασία Ανωτέρας Βίας για τον COVID-19 που εφαρμόζουμε λόγω των κυβερνητικών ταξιδιωτικών περιορισμών δεν θα ισχύει.

2. Ισχύουν οι κανονικές διαδικασίες, συμπεριλαμβανομένων αυτών που σχετίζονται με κρατήσεις με Μη Επιστρέψιμη Τιμή ή με Μερική Επιστροφή Χρημάτων. Σύμφωνα με αυτές, εσείς θα έχετε τον έλεγχο σχετικά με το αν, πότε και πώς θα επιστρέψετε χρήματα σε επισκέπτες που έκαναν ακύρωση λόγω του COVID-19 για κρατήσεις που έγιναν στις ή μετά τις 6 Απριλίου 2020, με βάση την πολιτική που έχει επιλέξει ο επισκέπτης, την ατομική, νομική και κυβερνητική κατάσταση που επικρατεί, καθώς και την υποχρεωτική νομοθεσία περί προστασίας των καταναλωτών.

3.Θα προβάλουμε αναλυτικά νέα μηνύματα σε όλο τον ιστοχώρο και τις εφαρμογές μας τόσο πριν τη δημιουργία κράτησης όσο και μετά, για να ενημερώσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα του πελάτες για το ρίσκο που παίρνουν κάνοντας μία κράτηση με Μη Επιστρέψιμη Τιμή ή με Μερική Επιστροφή Χρημάτων στις ή μετά τις 6 Απριλίου 2020.

4. Καθώς η κατάσταση σχετικά με τον COVID-19 εξελίσσεται διαρκώς, διατηρούμε το δικαίωμα να επαναφέρουμε τη συμβατική πολιτική Ανωτέρας Βίας. Αν συμβεί αυτό, θα σας ενημερώσουμε και η αλλαγή θα ισχύει μόνο για κρατήσεις που δημιουργήθηκαν μετά από αυτήν την επικοινωνία.

5. Παραμένετε υπεύθυνοι για την επαλήθευση της διαθεσιμότητάς σας στην πλατφόρμα μας, συμπεριλαμβανομένων των περιπτώσεων όπου με βάση τους κυβερνητικούς περιορισμούς το κατάλυμά σας πρέπει να είναι κλειστό. Αν κάποιος επισκέπτης κάνει κράτηση για ένα δωμάτιο το οποίο στην πραγματικότητα δεν είναι διαθέσιμο, ο επισκέπτης θα πρέπει να λάβει πλήρη επιστροφή χρημάτων εκτός και αν συμφωνήσει σε κάποια διαφορετική λύση.

Για τις ενεργές κρατήσεις που έχουν γίνει πριν τις 6 Απριλίου 2020, ανεξάρτητα από την ημερομηνία check-in στο μέλλον:

1. Δεν αλλάζει κάτι. Οι διαδικασίες Ανωτέρας Βίας, που εφαρμόζονται λόγω των κυβερνητικών ταξιδιωτικών περιορισμών και αναφέρονται στο συμφωνητικό μας, ισχύουν κανονικά. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις διαδικασίες αυτές, παρακαλούμε επισκεφθείτε το Partner Hub.

2. Αναμένουμε ότι περισσότερες κυβερνήσεις ανά τον κόσμο θα εφαρμόσουν δεσμευτικούς κανονισμούς που θα περιορίσουν την κινητικότητα του κόσμου. Οι διαδικασίες Ανωτέρας Βίας θα ισχύουν κανονικά για όλες τις κρατήσεις που έγιναν πριν τις 6 Απριλίου 2020, για οποιαδήποτε μελλοντική ημερομηνία, όπου οι κυβερνητικοί ταξιδιωτικοί περιορισμοί καθιστούν αδύνατο, παράνομο ή απαγορεύουν στους επισκέπτες να ταξιδέψουν ή να μείνουν στα καταλύματα στα οποία έκανα κράτηση. Θα συνεχίσουμε να ενημερώνουμε το Partner Hub με νέες πληροφορίες σχετικά με τις διαδικασίες Ανωτέρας Βίας, καθώς και το πού αυτές εφαρμόζονται σε όλο τον κόσμο.

Περισσότερες ενημερώσεις

Εκτός από τις παραπάνω ενημερώσεις, συνεχίζουμε να αναζητούμε νέους τρόπους να υποστηρίξουμε εσάς, τους συνεργάτες μας.

• Σε αυτήν την αβέβαιη περίοδο, οι πελάτες αναζητούν ευελιξία. Προς το παρόν, θα προσπαθήσουμε να διευκολύνουμε τους πιθανούς πελάτες να βρίσκουν ευέλικτες επιλογές. Για να βοηθήσουμε το κατάλυμά σας να επωφεληθεί, προτείνουμε να ορίσετε ευέλικτες πολιτικές. Για να σας υποστηρίξουμε, θα δημιουργήσουμε μία νέα λειτουργία που θα σας βοηθήσει να αλλάζετε εύκολα τις πολιτικές σας σε πλήρως ευέλικτες.

• Δημιουργούμε μία καμπάνια με την οποία θα κινητοποιούμε τους πελάτες να κάνουν ξανά κράτηση στα καταλύματα στα οποία ακύρωσαν λόγω του COVID-19, μόλις θα μπορούν και πάλι να ταξιδέψουν (ισχύει μόνο για κρατήσεις με Μη Επιστρέψιμη Τιμή ή με Μερική Επιστροφή Χρημάτων).

• Πολύ σύντομα, θα σας ενημερώσουμε σχετικά με ένα νέο εργαλείο που σας επιτρέπει να αλλάζετε τις ημερομηνίες πολλών κρατήσεων εσείς οι ίδιοι, όταν σας το ζητούν οι επισκέπτες. Δεν θα χρειάζεται πια να καλείτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

• Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε πάνω στο σχέδιό μας να κινητοποιήσουμε τους ταξιδιώτες να ξεκινήσουν ξανά τις κρατήσεις μόλις τελειώσει αυτή η κρίση και τα ταξίδια γίνουν και πάλι ασφαλή.

• Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε πάνω στις Οδηγίες για την Προετοιμασία Ανάκαμψης, τις οποίες θα δημοσιεύσουμε για να σας βοηθήσουμε να επιστρέψετε στην κανονική ροή της επιχείρησής σας και στην ανάπτυξή της όσο το δυνατό πιο γρήγορα, μόλις οι χώρες αρχίσουν να δείχνουν σημάδια ανάκαμψης.

Μείνετε ενημερωμένοι

Για τις τελευταίες ενημερώσεις και πληροφορίες, παρακαλούμε μεταβείτε στο Partner Hub.

Ελπίζουμε ότι οι ενημερώσεις που αναφέρονται παραπάνω είναι η διαβεβαίωση ότι η ομάδα μας συνεχίζει να εργάζεται ασταμάτητα για να σας βοηθήσει σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο. Υποσχόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να σας υποστηρίζουμε και όταν αυτή η κρίση τελειώσει και θα είναι ασφαλές για τον κόσμο να ταξιδέψει ξανά. Γιατί είμαστε μαζί σας σε αυτήν την κατάσταση – ως συνεργάτες.

Ευχαριστούμε για τη συνεργασία,

Booking.com»

 

Πηγή: money-tourism.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ