Αυτά είναι τα υγειονομικά πρωτόκολλα της TUI για τα ξενοδοχεία της

Σε κάθε φάση της επανεκκίνησης της λειτουργίας ή της περιόδου μετά την κρίση της πανδημίας τα ξενοδοχεία του Ομίλου οφείλουν να εφαρμόζουν και να αξιολογούν τα προτεινόμενα μέτρα.

Μετά την Accor και το DER, η TUI προχώρησε στη δημιουργία και τη δημοσίευση των υγειονομικών πρωτοκόλλων για τα ξενοδοχεία της.

Η TUI έχει δώσει στην δημοσιότητα ένα σχέδιο 10 σημείων, για τα πρωτόκολλα και δίνει πολύ μεγάλο βάρος στην εκπαίδευση του προσωπικού της στους σχετικούς τομείς:

Ασφάλεια Τροφίμων, Αντιμετώπιση παράσιτων, ασφάλεια του νερού, προληπτική συντήρηση, καθαριότητα, ασφάλεια, έλεγχος μεταδόσεων και χρήση προστατευτικού εξοπλισμού.

Το money-tourism.gr, δημοσιεύει, τα πλήρη πρωτόκολλα του ξενοδοχειακού τμήματος του ταξιδιωτικού κολοσσού.

Στη φάση πριν το άνοιγμα των ξενοδοχείων θα δοθεί ιδιαίτερη σημασία μαζί με τα παραπάνω στους εξής παράγοντες: Γυμναστήρια και Σπα, Συντήρηση πισίνας, Μεταφορά, Έλεγχος, Επικοινωνία.

Ο tour operator αναφέρει ότι η σωστή απόκριση προς τον Κορωνοϊό θα πραγματοποιηθεί σε 4 φάσεις:

  • Κατά το Lockdown πρέπει να διασφαλιστεί η συντήρηση της μονάδας
  • Πριν το άνοιγμα θα χρειαστεί η κατάλληλη ενημέρωση των διαδικασιών λειτουργίας και των συστημάτων
  • Κατά την επανέναρξη θα πρέπει να υπάρξουν νέες διεργασίες για τον έλεγχο της μετάδοσης
  • Με το πέρας της κρίσης θα είναι απαραίτητη η συνεχής επιβεβαίωση των standards που εφαρμόζονται και η παροχή πιστοποιήσεων.

Σε κάθε φάση της επανεκκίνησης της λειτουργίας ή της περιόδου μετά την κρίση της πανδημίας τα ξενοδοχεία του Ομίλου οφείλουν να εφαρμόζουν και να αξιολογούν τα προτεινόμενα μέτρα.

Το κύριο βάρος της προσέγγισης αυτή αποδίδεται στην καθαριότητα των δωματίων και των κοινόχρηστων χώρων και την τήρηση των απαραίτητων αποστάσεων μέσω της κατάλληλης επικοινωνίας με στόχο την ασφάλεια τόσο των εργαζομένων όσο και των επισκεπτών.

Τα παραπάνω μπορεί να επιτευχθούν μέσω της χρήσης προστατευτικού εξοπλισμού, της συχνής απολύμανσης των κοινόχρηστων χώρων, της αποφυγής συνωστισμού σε κλειστούς χώρους (ασανσέρ), της καθαριότητας σε εγκαταστάσεις άθλησης, της απολύμανσης στις αίθουσες δείπνου και της παροχής έτοιμων γευμάτων μέσω room service, της τοποθέτησης σημάνσεων για την τήρηση της απόστασης και τη λήψη των μέτρων προστασίας, της διάθεσης αντισηπτικών σε όλους τους χώρους, καθώς και της σωστής επικοινωνίας με τους επισκέπτες και τους εργαζόμενους μεταξύ άλλων.

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ