Επενδύσεις στα αντισηπτικά από βιομηχανίες καλλυντικών

Ποιες εταιρείες αναζητούν νέα πεδία δράσης καλύπτοντας την αυξημένη ζήτηση λόγω Covid-19

Μετά την Παπουτσάνης και τη Σαράντης, πληροφορίες της «Ναυτεμπορικής» θέλουν τη Fresh Line, την Juliette Armand, τη Farmeco, καθώς και τις Yello Rose, Rovel, Cosmetia και δεκάδες ακόμη ελληνικές παραγωγικές εταιρείες, να ακολουθούν την τάση της παγκόσμιας βιομηχανίας καλλυντικών που αναλαμβάνει δράση στην προσπάθεια καταπολέμησης του κορωνοϊού Covid-19, αναπροσαρμόζοντας τις γραμμές παραγωγής τους σε παραφαρμακευτικά προϊόντα, όπως τα αντισηπτικά και απολυμαντικά είδη.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες ενδιαφέρον να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες άμεσης αδειοδότησης του νόμου 4681/ΦΕΚ 74 Α’ της 27ης Μαρτίου, πέρα από τις δύο εισηγμένες εταιρείες (Σαράντης και Παπουτσάνης), φέρονται να έχουν εκδηλώσει και οι: Fresh Line, γνωστή εταιρεία φυσικών καλλυντικών που αναπτύσσει το ομώνυμο δίκτυο, Zυλιέτ Αρμάντ Α.Ε. (Juliette Armand), Yellow Rose Professional Cosmetics - Γ. Παχωπός Α.Ε., Farmeco A.E., Rovel A.E., Cosmetia - Σακελλαρίου ΑΒΕΕ και αρκετές ακόμη.

Σημειώνεται ότι έχουν ήδη ενεργοποιήσει σχέδια παραγωγής αντισηπτικών η Lavipharm -που είναι μέλος του Πανελληνίου Συνδέσμου Βιομηχάνων και Αντιπροσώπων Καλλυντικών & Αρωμάτων (ΠΣΒΑΚ)- και η Uni-pharma, του ομίλου Τσέτη, που έχει παρουσία στη βιομηχανία καλλυντικών μέσω της InterΜed, η οποία είναι επίσης μέλος του ΠΣΒΑΚ.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ