Γ. Τσάκαλος: Πότε θα επανακάμψει στα επίπεδα του 2019 ο Τουρισμός

Γ. Τσάκαλος: Πότε θα επανακάμψει στα επίπεδα του 2019 ο Τουρισμός

Τι αφίξεις περιμένουμε φέτος - Οι προβλέψεις των αγορών

Γιάννης Τσάκαλος: Τεχνοκράτης και άνθρωπος του Τουρισμού, ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της AQ Strategy, μιλάει στο ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ για την στρατηγική πίσω από την καμπάνια προβολής της χώρας, την οποία έχουν αναλάβει από κοινού με την Ogilvy. Μιας καμπάνιας, που ίσως για πρώτη φορά έχει εξασφαλίσει την αποδοχή και την στήριξη του συνόλου της τουριστικής αγοράς, ενώ το δίκτυο και τα στοιχεία της Ogilvy, “καθοδηγούν” με ασφάλεια, αποτελώντας έναν ασφαλή μπούσουλα.

Είναι τέτοια η ανάλυση που έχει γίνει, ώστε να παραχθεί το καλύτερο δυνατό “προϊόν”, που η κοινοπραξία Ogilvy-AQ Strategy, έχει παραδώσει στον ΕΟΤ, μεταξύ άλλων και εκτιμήσεις για την πορεία των αφίξεων.

Στην συνέντευξή του στο ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ με αφορμή τη νέα καμπάνια, ο κ. Τσάκαλος τονίζει ότι “Οι χώρες κλειδιά για την φετινή πορεία του τουρισμού στη χώρα μας είναι η Μεγάλη Βρετανία, Αμερική, Ρωσία, Γερμανία, Γαλλία και στη συνέχεια οι χώρες των Βαλκανίων κυρίως για τη Βόρεια Ελλάδα, ενώ διαφαίνεται μεγάλη ζήτηση από Ισραήλ (αφού ξεπεράσουν τα προβλήματά τους βέβαια σχετικά γρήγορα)”.

Παράλληλα, επισημαίνει ότι “…Από τις αναλύσεις που κάνουμε κάθε μέρα με την Ogilvy, αξιοποιώντας το Integrated Growth Model, προκύπτει ότι φέτος οι κρατήσεις θα είναι εντελώς last minute. Αυτή την στιγμή η Ελλάδα είναι στο μυαλό σε πολλούς από τους δυνητικούς επισκέπτες (το βλέπουμε από τις αναζητήσεις), όμως πιστεύουμε ότι θα προχωρήσουν σε κρατήσεις όσο πιο κοντά στην ημερομηνία του πιθανού ταξιδιού”.

Τέλος, ο κ. Τσάκαλος, προχωρά σε ανάλυση ανά αγορά στόχο και “συγκρίνει” τις καμπάνιες Ελλάδας και Ισπανίας

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ