Ο ανεξάρτητος Μηχανικός "πάει πίσω" τις διαδικασίες για το νέο αεροδρόμιο

Και την υπογραφή με την «Ariadne Airport Group» της σύμβασης σχεδιασμού, κατασκευής και εκμετάλλευσης του

Η διαδικασία πρόσληψης Ανεξάρτητου Μηχανικού, διαδικασία στην οποία προχώρησε με προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού  ο προσωρινός ανάδοχος του έργου του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι, φαίνεται ότι …πηγαίνει πίσω το σχεδιασμό της κυβέρνησης. 

 Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η ανάγκη ολοκλήρωσης του σχετικού διαγωνισμού στάθηκε αφορμή να δώσει ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης μια μικρή παράταση μέχρι τις 20 Οκτωβρίου για την οριστικοποίηση των συμβατικών εγγράφων της σύμβασης σχεδιασμού, κατασκευής και εκμετάλλευσης του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι Ηρακλείου.

Τη σύμβαση παραχώρησης του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι θα υπογράψει η «Ariadne Airport Group», όπως ονομάστηκε η κοινοπραξία στην οποία συμμετέχουν η ΤΕΡΝΑ και η ινδική GMR Airports Limited (με 10%). Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για την κοινοπραξία  που κατέθεσε και τη μοναδική προσφορά για το έργο, ύψους σε 480 εκατ., δηλαδή πολύ χαμηλότερα από τα 850 εκατ. ευρώ που προέβλεπε ο προϋπολογισμός του υπουργείο Υποδομών.

Με βάση το σχεδιασμό της κοινοπραξίας, το χρηματοοικονομικό μοντέλο του έργου δεν περιλαμβάνει δανεισμό από ΕΤΕπ ή άλλους φορείς. Ετσι το δημόσιο μπορεί να έχει αυξημένο ποσοστό στην εταιρεία διαχείρισης του αεροδρομίου. Σύμφωνα με πληροφορίες θα κατέχει το 46% της εταιρείας παραχώρησης.

Με βάση την ίδια οικονομική προσφορά, η χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου περιορίζεται από 220 εκατ. που προέβλεπε ο διαγωνισμός σε 180 εκατ. ευρώ.

Σχετικά με τα τέλη του αεροδρομίου, σύμφωνα με πληροφορίες από το υπουργείο Υποδομών, θα κινούνται περίπου στα 20 ευρώ με προοπτική να περιοριστούν σταδιακά στα επίπεδα κοντά στα 17 ευρώ ανά επιβάτη

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ