Οι πολίτες επενδύουν πλέον περισσότερο σε έξυπνες συσκευές παρά σε ρούχα

Πλέον, ο τρόπος, με τον οποίο ο κόσμος αλληλεπιδρά με το κοινωνικό του περιβάλλον, μπορεί να έχει αλλάξει για πάντα.

Ο ρόλος της τεχνολογίας να βοηθά τους ανθρώπους να συνδεθούν, δεν είναι καινούργιος. Πάντα το έκανε. Την περίοδο της πανδημίας, ωστόσο, αναδείχθηκε με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο ο ζωτικός ρόλος της τεχνολογίας στη διατήρηση των οικογενειακών, κοινωνικών και επαγγελματικών σχέσεων. Χάρη στην τεχνολογία, οι άνθρωποι μπορούν να αναπαραστήσουν κοινωνικές αλληλεπιδράσεις, όπως και πριν από το lockdown.

Ως εκ τούτου, κάθε άλλο παρά περίεργη είναι η απάντηση, που δίνουν οι Ευρωπαίοι πολίτες στην ερώτηση “που θα επενδύατε ένα ποσό χρημάτων που περισσεύουν;”. Οι καταναλωτές απαντούν πως είναι 10 φορές πιο πιθανό να τα ξοδέψουν σε “έξυπνες” τεχνολογίες ή “έξυπνες” συσκευές για το σπίτι (38%) παρά σε ρούχα επώνυμων σχεδιαστών (4%) ή κοσμήματα (3%).

Σε ολόκληρη την Ευρώπη, σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) των ατόμων ηλικίας 25-34 ετών και εκείνων με παιδιά, πιστεύουν ότι η τεχνολογία, τους διευκόλυνε να διατηρήσουν ουσιαστικές σχέσεις με φίλους και συγγενείς. Μάλιστα, σχεδόν 1 στους 3 (31%) κάτω των 35 ετών δήλωσε ότι η τεχνολογία, τους έχει βοηθήσει να κάνουν σχέσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Πλέον, ο τρόπος, με τον οποίο ο κόσμος αλληλεπιδρά με το κοινωνικό του περιβάλλον, μπορεί να έχει αλλάξει για πάντα. Το 50% των Ευρωπαίων, που ξεκίνησαν να επικοινωνούν με βιντεοκλήση με φίλους και οικογένεια ή συνήθιζαν να το κάνουν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, θέλουν να το συνεχίσουν και μετά την άρση των περιορισμών του lockdown.

Έκρηξη στις βιντεοκλήσεις

Ενδεχόμενο αποτέλεσμα αυτής της εικονικής κοινωνικοποίησης - “virtualizing” - είναι ότι σχεδόν τρεις στους δέκα (29%) έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν συσκευές με μεγάλες οθόνες για να κάνουν βιντεοκλήσεις από την αρχή της πανδημίας.

Επιπλέον, η ευκαιρία να παρευρεθεί κάποιος εικονικά σε μία εκδήλωση και όχι αυτοπροσώπως, μπορεί να τον παρακινήσει να παραστεί πιο εύκολα. Συναντήσεις με φίλους (53%), γενέθλια (50%), εργασιακές συναθροίσεις (41%) είναι εκδηλώσεις στις οποίες, αν δεν ήθελε να παρευρεθεί αυτοπροσώπως, μπορεί να το ξανασκεφτόταν για να παρευρεθεί εικονικά.

“Η τεχνολογία είναι κάθε άλλο παρά μια ανεπαρκής εναλλακτική λύση για να έρθουν οι άνθρωποι πιο κοντά. Η πλειονότητα των ανθρώπων λέει ότι η τεχνολογία, τους βοήθησε να διατηρήσουν πραγματικά ουσιαστικές επαφές, ανεξάρτητα από το πού βρίσκονταν”, αναφέρουν οι συντάκτες έρευνας, που διεξήχθη από την IPSOS MORI για λογαριασμό της Samsung σε δείγμα 10.000 Ευρωπαίων και από την οποία προέρχονται τα παραπάνω στοιχεία.

Πηγή: sepe.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ