Σημαντική η ελληνική αγορά, λέει ο νέος επικεφαλής της Huawei CBG Ελλάδος

Σημαντική η ελληνική αγορά, λέει ο νέος επικεφαλής της Huawei CBG Ελλάδος

Σε παγκόσμιο επίπεδο, τον τελευταίο χρόνο, η Huawei συνέχισε να σημειώνει άνοδο, καταγράφοντας κέρδη 891.4 δισεκατομμύρια CNY για το 2020.

Η Huawei παρόλες τις προκλήσεις των τελευταίων δύο ετών δεν παύει να σημειώνει θετική πρόοδο, να κατακτά σημαντικά μερίδια αγοράς, να κερδίζει την πρωτιά σε διάφορες προϊοντικές κατηγορίες και να χτίζει το όραμά της προς έναν «έξυπνο» κόσμο απόλυτης διασυνδεσιμότητας, επισήμανε σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου της Huawei CBG Ελλάδος, ο νέος country manager, Αντι Μιάο, ο οποίος ηγείται πλέον των κινήσεων της Huawei στην ελληνική αγορά στον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων.

Ο marketing director Πέτρος Δρακόπουλος και ο retail director και CTA Retail, Θάνος Ψυχάρης παρουσίασαν αναλυτικά όλες τις τελευταίες ενημερώσεις γύρω από την ανάπτυξη της Huawei σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο, ενώ επίσης ανακοίνωσαν μερικά από τα νέα λανσαρίσματα που ξεκινούν άμεσα στην ελληνική αγορά: ακουστικά με προσαρμόσιμο Active Noise Cancellation, έξυπνα ρολόγια τελευταίας τεχνολογίας, προηγμένα μοντέλα laptops.

Επενδύσεις της σε έρευνα - ανάπτυξη

Σε παγκόσμιο επίπεδο, τον τελευταίο χρόνο, η Huawei συνέχισε να σημειώνει άνοδο, καταγράφοντας κέρδη 891.4 δισεκατομμύρια CNY για το 2020. Μυστικό της, όπως επισημάνθηκε, οι τεράστιες και διαρκείς επενδύσεις της στην έρευνα & ανάπτυξη, έναν ζωτικό τομέα στον πυρήνα της εταιρείας, ο οποίος λειτουργεί ως κινητήριος δύναμη για να προσφέρει συνεχώς καινοτομίες. Το 2020, η εταιρεία επένδυσε το 15,9% των εσόδων της στην Ε&Α, έχοντας επενδύσει συνολικά, πάνω από 600 δισεκατομμύρια CNY στην τελευταία δεκαετία. Σύμφωνα με στοιχεία πουν ανακοινώθηκαν η αξία του brand σε παγκόσμιο επίπεδο παραμένει πολύ υψηλή.

Η ελληνική αγορά ψηφίζει έξυπνα ρολόγια και ακουστικά

Όπως ανέφερε και ο νέος country manager της Huawei CBG Ελλάδος, Αντι Μιάο, μιλώντας για την ελληνική αγορά τα έξυπνα ρολόγια έχουν γίνει η πρώτη επιλογή των καταναλωτών (με αλματώδη αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 167% από το 2019) και τα wireless ακουστικά της να κερδίζουν ολοένα και περισσότερους χρήστες με στόχο την πρωτιά το 2021. Το πρώτο λανσάρισμα για το 2021 είναι τα νέα TWS ακουστικά HUAWEI FreeBuds 4i, τα οποία προσφέρουν μεγάλη αυτονομία στην με ισχυρή μπαταρία, ποιότητα ήχου και Active Noise Cancellation (ANC). Τα νέα ακουστικά της Huawei είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά από σήμερα Δευτέρα.

 

Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ