Στόχος το ισχυρό brand name των ελληνικών προϊόντων - Τί είπε στους Κρητικούς εξαγωγείς ο Ι.Σμυρλής

Ομιλία του γγ ΔΟΣΕ στο ΔΣ του Συνδέσμου Εξαγωγέων Κρήτης

Τη ρητή βούληση της κυβέρνησης για τη δημιουργία ενός ισχυρού εθνικού Brand Name για τα ελληνικά προϊόντα και τις ελληνικές υπηρεσίες, με την παράλληλη προστασία της μοναδικότητας και της ιδιαιτερότητας των προϊόντων στις διεθνείς αγορές τόνισε ο γενικός γραμματέας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων & Εξωστρέφειας (ΔΟΣΕ) του υπουργείου Εξωτερικών και πρόεδρος της Enterprise Greece, Ιωάννης Σμυρλής, σε ομιλία του σήμερα στη Συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Εξαγωγέων Κρήτης (ΣΕΚ).

Σε αυτό το πλαίσιο, επισήμανε τη συνέχεια της παροχής στήριξης των κυριότερων εξαγωγικών κλάδων: αγροδιατροφικά και ποτά, φάρμακα, χημικά, δομικά υλικά, μηχανήματα, προϊόντα χαλκού και αλουμινίου, καθώς και υπηρεσίες ενέργειας. Τόνισε δε τη θερμή υποστήριξη των συμφωνιών ελεύθερου εμπορίου (FTA-Free Trade Agreements) που συνάπτει η ΕΕ με σημαντικές αγορές.

Ο κ. Σμυρλής στην παρέμβασή του εξήρε το «σπουδαίο έργο» του ΣΕΚ ο οποίος, όπως είπε, κατάφερε να επιδείξει γρήγορα αντανακλαστικά και προσαρμοστικότητα στα νέα δεδομένα, κατοχυρώνοντας τη θέση του ως ένας από τους πιο δυναμικούς περιφερειακούς συνδέσμους στην Ελλάδα.

Όπως εξήγησε, η πραγματοποίηση πλήθους σημαντικών δράσεων, όπως η συμμετοχή σε διαδικτυακές εκδηλώσεις, εκθέσεις, ψηφιακές Β2Β συναντήσεις, σε συνέδρια και ενημερωτικές ημερίδες, καθώς επίσης και η ανάληψη πρωτοβουλιών που σχετίζονται με την εξωστρέφεια, όπως τα Greek Exports Awards και το Greek Exports Forum, αποτελούν απτά παραδείγματα της επιδίωξης του ΣΕΚ, όσον αφορά την ενίσχυση της κρητικής επιχειρηματικότητας.

Τέλος ο γγ ΔΟΣΕ έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην νέα ενιαία δομή του υπουργείου Εξωτερικών, η οποία, όπως είπε, ενσωματώνει με τρόπο συνεκτικό όλες τις οργανικές μονάδες που φέρουν την ευθύνη της οικονομικής εξωστρέφειας της χώρας και ενώνει εποικοδομητικά το συνδυασμό διμερών και πολυμερών σχέσεων.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ