Τι ισχύει για όσους είχαν αγοράσει εισιτήρια της Alitalia πριν την πώλησή της

Εάν δεν μπορούν ή δεν ενδιαφέρονται για αλλαγή εισιτηρίων, οι επιβάτες μπορούν να ζητήσουν την πλήρη επιστροφή χρημάτων, χωρίς πρόστιμο, στην τιμή στην οποία αγοράστηκε το εισιτήριο ή στην υπολειπόμενη αξία του εισιτηρίου για το ταξίδι που δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί.

Η πώληση του πτητικού έργου της αεροπορικής εταιρείας “Alitalia – Società Aerea Italiana Spa” στη δημόσια εταιρεία Italia Trasporto Aereo SpA, σήμανε ότι το Ιταλικό Δημόσιο εξουσιοδότησε την Alitalia να σταματήσει τις πωλήσεις εισιτηρίων.  Η διακοπή των πτητικών δραστηριοτήτων ξεκινά από τις 15 Οκτωβρίου 2021, που αποτελεί την αρχική ημερομηνία των νέων πτήσεων του νέου φορέα.

Όπως ανακοίνωσε η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας:

«Οι κάτοχοι εισιτηρίων Alitalia (055) των οποίων η πτήση είναι προγραμματισμένη:

  • μετά τις 24 Αυγούστου 2021
  • με ημερομηνία ταξιδιού από 15 Οκτωβρίου 2021
  • από/προς οποιονδήποτε προορισμό/προέλευση παγκοσμίως

και έχει ακυρωθεί, υπάρχουν οι εξής εναλλακτικές δυνατότητες:

  • αλλαγή κράτησης (επανακράτηση ή τροποποίηση του δρομολογίου για να φτάσετε στον αρχικό προορισμό ή να επιστρέψετε στο σημείο προέλευσης του ταξιδιού), χωρίς ενοποίηση ναύλου, σε πτήση που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο επιβάτης,  έως τις 14 Οκτωβρίου 2021 (τελική ημερομηνία επιστροφής).
  • αλλαγή προορισμού με πιθανή ενσωμάτωση ναύλου, για να ταξιδέψετε έως τις 14 Οκτωβρίου 2021 (τελική ημερομηνία επιστροφής). Δεν υπάρχει επιστροφή χρημάτων για διαφορές στον ναύλο.

Η αλλαγή προορισμού θα είναι δυνατή μόνο για εισιτήρια  στην ΙΤΑΛΙΑ, για προορισμούς που βρίσκονται  στην ΙΤΑΛΙΑ και για εισιτήρια που είναι  ΔΙΕΘΝΗ, για προορισμούς που είναι  ΔΙΕΘΝΕΙΣ

Για να προσαρμόσουν ή να αλλάξουν την κράτηση, οι επιβάτες μπορούν να καλούν τους τοπικούς αριθμούς που διατίθενται στον ιστότοπο της Alitalia (www.alitalia.com) ή εναλλακτικά να επικοινωνήσουν με το ταξιδιωτικό γραφείο που εξέδωσε το εισιτήριο.

Εάν δεν μπορούν ή δεν ενδιαφέρονται για αλλαγή εισιτηρίων, οι επιβάτες μπορούν να ζητήσουν την πλήρη επιστροφή χρημάτων, χωρίς πρόστιμο, στην τιμή στην οποία αγοράστηκε το εισιτήριο ή στην υπολειπόμενη αξία του εισιτηρίου για το ταξίδι που δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί».

Πηγή: ertnews.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ