Η μελέτη για το Καστέλλι, η γωνία...προσγείωσης των αεροσκαφών και το κόπι πάστε!

Ο βετεράνος πιλότος Γ.Μαυραντωνάκης αποδομεί την μελέτη του αεροδρομίου

Τι συμβαινει με την περιβαλλοντική μελέτη για το αεροδρόμιο Καστελλίου; Εάν πιστέψουμε αυτά που λέει για τη γωνία καθόδου του αεροπλάνου τότε με το δίκιο του ο βετεράνος πιλότος Γιώργος Μαυραντωνάκης αναρωτιέται τι μπορεί να συμβαίνει με τα σοβαρότερα!

Κάποιοι αρμόδιοι πρέπει να δώσουν απαντήσεις για όλα αυτά!

Διαβάστε τι γράφει και θα καταλάβετε:

ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟΥ

Αγαπητοί Μαθητές,

Οι τοπικοί μας άρχοντες (και όχι μόνον) λένε ότι εμπιστεύονται τυφλά τους επιστήμονες που έκαναν τις μελέτες για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλλι!

Νομίζω ότι εσείς θα μπορέσετε πιο εύκολα (από ότι αυτοί) να καταλάβετε τις ασυναρτησίες που αναγράφονται στη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, που έχουν εκπονήσει οι επιστήμονες, τους οποίους εμπιστεύονται οι τοπικοί μας άρχοντες με το μέλλον του τόπου μας!

Θα αρχίσω με τη σελίδα 267 της ΜΠΕ (η εικόνα), στην οποία προβληματίζονται οι επιστήμονες – μελετητές με τη γωνία καθόδου του αεροπλάνου, ώστε να τροφοδοτήσουν το λογισμικό (ρευστοδυναμικής) για να εκτιμήσουν τη διασπορά και την εναπόθεση των ρύπων στα κεφάλια μας και στις καλλιέργειές μας!

Αναφέρονται αρχικά σε μια γωνία καθόδου του αεροπλάνου 30 μοίρες! Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι (με κάποιο μαγικό τρόπο – ίσως με ρουκέτες) θα αναγκάζουν τα αεροπλάνα να προσεγγίζουν για προσσελήνωση στο Καστέλλι αντί προσγείωση, αφού η νορμάλ ILS προσέγγιση είναι 3 μοίρες και όχι 30 μοίρες, το γεγονός ότι (σύμφωνα με την ΜΠΕ) το αεροπλάνο θα βρίσκεται 5 χιλιόμετρα έξω και 630 μέτρα ύψος, με μια απλή τριγωνομετρική πράξη (ήτοι, εφαπτομένη στην μείον ένα του 630/5000) βρίσκουμε μια γωνία λίγο πάνω από 7 μοίρες! Δηλαδή ούτε normal ούτε εντελώς steep approach! Κάτι ειδικό που θα ισχύει μόνο για το Καστέλλι (σύμφωνα με την ΜΠΕ)!

Προφανώς οι άνθρωποι έχουν εξαντλήσει κάθε περιθώριο copy paste (όπως λέμε στη γλώσσα μας), αλλά έχουν χάσει λίγο τη μπάλα με το από που κόβουν και που επικολλούν και επειδή δεν έχουν την αίσθηση της αεροπορικής πραγματικότητας, γράφουν αλλοπρόσαλλα νούμερα.

Αυτό που έπρεπε να γράψουν και να χρησιμοποιήσουν στο λογισμικό είναι, 3 μοίρες γωνία καθόδου και 262 μέτρα ύψος, σε σχέση με το έδαφος, στα 5 χιλιόμετρα από το κατώφλι! To 630 προκύπτει από το άθροισμα του 262 συν το υψόμετρο του εδάφους σε σχέση με τη θάλασσα, ήτοι 262 + 368 = 630 μ.

Το λογισμικό όμως κάνει υπολογισμούς με βάση τα νούμερα με τα οποία το τροφοδοτείς! Άλλη η διασπορά και εναπόθεση των ρύπων από τα 260 μέτρα και άλλη από τα 630 μέτρα!

Σκεφτείτε όταν γίνονται τέτοια λάθη σε ένα απλό τριγωνομετρικό πρόβλημα επιπέδου 6ης Δημοτικού, τι γίνεται με τα πιο προχωρημένα μαθηματικά!!

Θα ακολουθήσουν και άλλες τέτοιες και χειρότερες τραγελαφικές αλλά και εκπαιδευτικές αναρτήσεις!

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ