Η Eurobank αναζητά Διευθυντή Καταστήματος

Στην περιοχή της Χερσονήσου

Ο Όμιλος Eurobank είναι ένας δυναμικός χρηματοοικονομικός οργανισμός με παρουσία σε 6 χώρες και συνολικό δίκτυο 730 σημείων εξυπηρέτησης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό που παρέχει ολοκληρωμένο φάσμα χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών σε ιδιώτες και επιχειρήσεις.Έχοντας πάντα στο επίκεντρο τις ανάγκες των πελάτών της και με στόχο τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης και αμοιβαίου οφέλους, αναζητά νέα και δυναμικά στελέχη για το Δίκτυο Καταστημάτων της στη περιοχή της Χερσονήσου.

Ο Διευθυντής Καταστήματος αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους ρόλους στη δομή του Δικτύου Καταστημάτων. Έχει την πλήρη ευθύνη για την καθοδήγηση, ανάπτυξη και αξιολόγηση της ομάδας του, την επίτευξη των στρατηγικών στόχων στην περιοχή ευθύνης του καθώς και την ανάπτυξη των υφιστάμενων πελατών και τη δημιουργία σχέσεων αμοιβαίου οφέλους με νέους.

Κύρια Καθήκοντα: 

  • Εφαρμόζει την εμπορική πολιτική για το κατάστημα ευθύνης και διασφαλίζει τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών.
  • Αναλύει την αγορά στην περιοχή ευθύνης του, αναγνωρίζει επιχειρηματικές ευκαιρίες και σχεδιάζει στοχευμένες ενέργειες.
  • Καθοδηγεί, συντονίζει και αναπτύσσει το ανθρώπινο δυναμικό του καταστήματος.
  • Έχει τη συνολική ευθύνη εύρυθμης λειτουργίας του καταστήματος κι επιβλέπει τις εργασίες αναφορικά σε λειτουργικούς κινδύνους, κανονιστική συμμόρφωση, τήρηση πολιτικών/διαδικασιών.

 

Απαραίτητα προσόντα και Δεξιότητες: 

  • Πτυχίο ανώτερου/ανώτατου εκπαιδευτικού ιδρύματος με κατεύθυνση στα χρηματοοικονομικά/διοίκηση επιχειρήσεων. Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν.
  • Εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 10 ετών σε Τραπεζικό Ίδρυμα εκ των οποίων 5 στο Δίκτυο Καταστημάτων σε θέση ευθύνης.
  • Επιθυμητή Πιστοποίηση στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση.
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού MS Office και της αγγλικής γλώσσας.
  • Ανεπτυγμένη επιχειρησιακή αντίληψη και ικανότητα ανάπτυξης εργασιών.
  • Ανεπτυγμένο επίπεδο πρωτοβουλίας με έμφαση στη δυνατότητα λήψης γρήγορων αποφάσεων και ικανότητα άμεσης επίλυσης προβλημάτων.
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες με έμφαση στη διαπραγμάτευση.
  • Ικανότητα ανάθεσης εργασιών, ανάπτυξη άλλων και εστιασμένη καθοδήγηση


Επαγγελματικές Συμπεριφορές που Υποστηρίζουν τις Αξίες μας:

  • Προτεραιότητά μας ο πελάτης: Λειτουργούμε με γνώμονα τον πελάτη και το όφελός του. Με τις ενέργειές μας κάνουμε τη διαφορά στη ζωή των πελατών μας στο παρόν και στο μέλλον.
  • Κάνουμε τη διαφορά μαζί: Συνεργαζόμαστε για την επίτευξη των στόχων της Eurobank. Βάζουμε το «εμείς» πάνω από το «εγώ».
  • Δεσμευόμαστε για συνεχή δράση: Επιτυγχάνουμε αποτελέσματα με αποφασιστικότητα και δυναμισμό. Συμβάλλουμε με τη δράση μας στα σταθερά αποτελέσματα / ανοδική πορεία της Eurobank.
  • Διαμορφώνουμε το μέλλον: Έχουμε ανήσυχο πνεύμα, προσαρμοζόμαστε στις αλλαγές και εξελισσόμαστε. Επιδιώκουμε τη συνεχή ανάπτυξη και εξέλιξη.
  • Εμπνέουμε εμπιστοσύνη: Λειτουργούμε με διαφάνεια, ακεραιότητα και επαγγελματισμό, με έμφαση στον άνθρωπο. Σεβόμαστε το πλαίσιο λειτουργίας της Eurobank.

Η Eurobank προσφέρει προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης σε ένα δυναμικό και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας καθώς και ένα ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στέλνουν το βιογραφικό τους στο παρακάτω link. Σεβόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα.

Όλα τα στοιχεία της αίτησης και του βιογραφικού σας παραμένουν αυστηρά εμπιστευτικά.

https://apply.workable.com/j/18368C992F  

Λήξη υποβολής ενδιαφέροντος: 27/03/2020

Διεύθυνση Talent Recruitment, Selection and Onboarding

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2144059339

 

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ