Ένας απέραντος σκουπιδότοπος έγινε το Πανόραμα
Διαμαρτύρονται οι κάτοικοι της περιοχής του Ρεθύμνου.
Τραγική εικόνα εγκατάλειψης καταγγέλλουν οι κάτοικοι του Πανοράματος, απέναντι από το στρατόπεδο.
Όπως διαβάζουμε στο goodnet.gr, η περιοχή είναι γεμάτη από σκουπίδια και όπως αναφέρει χαρακτηριστικά κάτοικος της περιοχής «ερχόμαστε αντιμέτωποι με μία τραγική εικόνα εγκατάλειψης η οποία εκτός του ότι είναι εντελώς απελπιστική είναι και επικίνδυνη».
Eύλογα αναρωτιούνται πότε θα αναλάβουν τις ευθύνες τους οι αρμόδιοι για να πάψει η περιοχή να μοιάζει με σκουπιδότοπο.
- Η τελευταία δημόσια εμφάνιση του Νίκου Ψιλάκη
- Τραμπ για Αντετοκούνμπο: «Είναι όσο έλληνας είμαι κι εγώ»
- Miss Mar: Ένα party εγκαινίων που θα συζητιέται για καιρό!



