Πώς άλλαξε η αγορά: Από τα συνοικιακά μπακάλικα στα σούπερ μάρκετ!

"Το μπακάλικο δεν πέθανε", τονίζει ο κ. Ζαϊμάκης μιλώντας για τις αλλαγές που υπήρξαν

Το επί χρόνια στέλεχος μεγάλων επιχειρήσεων Νίκος Ζαιμάκης θυμάται τις μεγάλες αλλαγές που έγιναν στην αγορά, τα προϊόντα και τις συνήθειες των καταναλωτών!

«Παλιά ήταν παντού μπακάλικα, σε μια γειτονιά στα Καμίνια ήταν και πάνω από δέκα. Μετά κυριάρχησαν τα σουπερμάρκετ, το πρώτο το άνοιξε στο Ηράκλειο ο Χαλκιαδάκης, μετά ακολούθησαν οι άλλοι», θυμήθηκε ο κ Νίκος Ζαιμακης, στέλεχος επί δεκαετίες σε μεγάλες εταιρείες που ήξερε όσο κανένας την αγορά.

Μιλώντας στα Livetalks, τον Κώστα Μπογδανίδη και το Θέμα Κρήτης 103,1 ο κ Ζαιμακης είπε ότι το μπακάλικο δεν "πέθανε", έγιναν συνεταιρισμοί αλλά εξακολουθούν - ενώ είναι πολύ περισσότερα από τα σούπερ μάρκετ - να κάνουν μόλις το 2% του τζίρου!

Και θυμήθηκε τις προσπάθειες που έκαναν οι εταιρείες να μπουν στα ράφια, πως προωθούσαν τα προϊόντα τους και ποιά είδη ξεχώριζαν.

Θυμήθηκε τους παλιούς χονδρεμπόρους της αγοράς, προϊόντα που ακόμη και σήμερα ο κόσμος τα αγοράζει, πόσο σημαντικά είναι και πόσο ρόλο έπαιξε η διαφήμιση τους . Χαρακτηριστικά προϊόντα όπως η χλωρίνη, ο νες καφέ, απορρυπαντικά κλπ

Ακούστε εδώ τη συνέντευξη:

6456788

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ