Αγρότες: Απέκλεισαν την παλαιά Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης–Έδεσσας
Κλειστά και τα 2 ρεύματα κυκλοφορίας για 4 ώρες
Σε τετράωρο αποκλεισμό της παλαιάς εθνικής οδού Θεσσαλονίκης-Έδεσσας, στο ύψος της Χαλκηδόνας -και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας- προχώρησαν από τη μία μετά το μεσημέρι της Τρίτης (2/12) οι αγρότες της ευρύτερης περιοχής.
Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, μέλος της συντονιστικής επιτροπής του αγροτικού μπλόκου που στήθηκε στην είσοδο της Χαλκηδόνας από χθες οπότε και έγινε συμβολικός αποκλεισμός μίας ώρας, ανέφερε ότι δεν αποκλείεται η κινητοποίησή τους να διαρκέσει μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, ενώ, όπως τόνισε, το μπλόκο ολοένα και ενισχύεται.
- Μητσοτάκης για συλλογικές συμβάσεις: Εξαιρετικά θετική εξέλιξη σε μια εποχή έντασης και τοξικότητας
- Μέτρα για την παρουσία λύκων και αγριογούρουνων σε οικισμούς της Θεσσαλονίκης
- Τι απαντά η Ομοσπονδία Εκμίσθωσης ΙΧ με οδηγό στη ΣΑΤΑ για το μεταφορικό έργο




