Αυτοκτόνησε 45χρονος στην αυλή του σπιτιού του
Έστρεψε το όπλο του και αυτοπυροβολήθηκε
Τέλος στη ζωή του έβαλε ένας 45χρονος άνδρας, στη Νεοχωρούδα Θεσσαλονίκης το πρωί της Τρίτης.
Η τραγωδία σημειώθηκε στις 10:30 το πρωί. Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες του thesstoday.gr, ο 45χρονος αυτοπυροβολήθηκε με όπλο στην αυλή του σπιτιού του.
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα δυνάμεις της ΕΛΑΣ και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, όμως ήταν ήδη αργά για τον 45χρονο.
Φωτογραφία από Brett Hondow από το Pixabay
- Φορτηγάκι συγκρούστηκε με τρακτέρ
- Τουρισμός: Δωμάτιο ούτε για... δείγμα στα ξενοδοχεία τον Αύγουστο
- Σε θερμό κλίμα η συνάντηση Μητσοτάκη με το διάδοχο του θρόνου της Σαουδικής Αραβίας




