Η νοσηλεύτρια από την Κέρκυρα, ανακτά μερικώς την κίνηση των κάτω άκρων

Η νοσηλεύτρια από την Κέρκυρα, ανακτά μερικώς την κίνηση των κάτω άκρων

Ο ΕΟΦ ερευνά το περιστατικό

Η Ειδική Επιτροπή Φαρμακοεπαγρύπνησης του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων, έχει αρχίσει ήδη να συλλέγει στοιχεία που αφορούν το περιστατικό της 40χρονης νοσηλεύτριας από το γενικό νοσοκομείο Κέρκυρας, η οποία μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορωνοϊού εμφάνισε παράλυση των κάτω άκρων.

Η Επιτροπή επεξεργάζεται το ιστορικό της υπόθεσης και τα στοιχεία από τον κλινικοεργαστηριακό έλεγχο που διενεργείται προκειμένου, έχοντας όλα τα δεδομένα, να αποφανθεί αν ο εμβολιασμός σχετίζεται ή όχι με το σύμπτωμα το οποίο εμφάνισε η νοσηλεύτρια και με τη σειρά της να ενημερώσει την Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών.

Ο χρόνος που θα απαιτηθεί δεν είναι ακόμη γνωστός, καθώς είναι απαραίτητες ειδικές νευρολογικές εξετάσεις, οι οποίες θα συνεχιστούν τις επόμενες ημέρες. Πάντως, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα της έρευνας, έγινε γνωστό το βράδυ της Πέμπτης ότι η νοσηλεύτρια έχει ήδη αρχίσει να ανακτά μερικώς την κινητικότητα των κάτω άκρων της.

Υπενθυμίζεται, ότι ο καθηγητής Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ και Πρύτανης, Θάνος Δημόπουλος εξήγησε πως θεωρεί ασύνδετο το περιστατικό της νοσηλεύτριας που εμφάνιζει συμπτώματα του νευρολογικού συνδρόμου Guillain-Barre με το εμβόλιο.

Εξάλλου και ο Αντονι Φάουτσι εμφανίστηκε καθησυχαστικός λέγοντας πως δεν υφίσταται κανένας υπερβάλλων κίνδυνος εμφάνισης του συνδρόμου Guillain-Barre από το εμβόλιο.

Σημειώνεται ότι υπήρξε εισαγγελική παρέμβαση για διασπορά fake news μετά τις δηλώσεις του προέδρου της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκου, ο οποίος μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή του Open, υποστήριξε, επικαλούμενος ιατρούς της Κέρκυρας, ότι η παράλυση επήλθε μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορωνοϊού και μίλησε για ένα σπάνιο σύνδρομο που παρουσιάζεται μία φορά ανά 400.000 περιπτώσεις.
 

Πηγή: iefimerida.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ