Κορωνοϊός: Κατέληξε ηλικιωμένος στη Θεσσαλονίκη
Έφτασαν τα 332 τα θύματα της πανδημίας στη χώρα μας
Μακραίνει η μαύρη λίστα των θυμάτων κορωνοϊού στη χώρα μας, καθώς το βράδυ του Σαββάτου έγινε γνωστό ότι κατέληξε ένας 88χρονος στη Θεσσαλονίκη.
Ο άνδρας νοσηλευόταν στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο της συμπρωτεύουσας. Είχε διακομισθεί στις 2 Σεπτεμβρίου από τη Νάουσα και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι είχε υποκείμενα νοσήματα.
Πλέον οι νεκροί στην χώρα μας κορωνοϊό ανέρχονται σε 332.
Το απόγευμα του Σαββάτου ο ΕΟΔΥ είχε ανακοινώσει (Δείτε ΕΔΩ) άλλους 4 θανάτους και 240 νέα κρούσματα της πανδημίας στη χώρα μας.
- Κορωνοϊός: Στον προθάλαμο του lockdown η Αττική
- Ιανός: Σε 896 απεγκλωβισμούς – διασώσεις προχώρησε η Πυροσβεστική
- Εικόνες ολοκληρωτικής καταστροφής στην Κορινθία
Πηγή:in.gr



