Νεκρός 62χρονος, έπεσε από το μπαλκόνι του σπιτιού του
Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγω για αυτοκτονία
Ένα τραγικό περιστατικό σημειώθηκε τη Μεγάλη Τετάρτη στη Λάρισα.
Σύμφωνα με το onlarissa.gr ένας 62χρονος άνδρας φέρεται να έκανε «βουτιά» θανάτου από τον 4ο όροφο πολυκατοικίας στην οδό Παπαζαχαρίου, κοντά στην 1η Στρατιά.
Ο άνδρας βρέθηκε στο κενό κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, ωστόσο οι πληροφορίες κάνουν λόγω για αυτοκτονία.
Στο σημείο έσπευσε η Αστυνομία για να διερευνήσει τα αίτια του τραγικού συμβάντος, καθώς και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε τον άτυχο άνδρα στο εφημερεύον χθες Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας, όπου απλώς διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
Σύμφωνα με το onlarissa.gr ένας 62χρονος άνδρας φέρεται να έκανε «βουτιά» θανάτου από τον 4ο όροφο πολυκατοικίας στην οδό Παπαζαχαρίου, κοντά στην 1η Στρατιά.
Στο σημείο έσπευσε η Αστυνομία για να διερευνήσει τα αίτια του τραγικού συμβάντος, καθώς και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε τον άτυχο άνδρα στο εφημερεύον χθες Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας, όπου απλώς διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
- Ρέντη: Συνελήφθη ο «υπαρχηγός» του «Κοντού»
- Σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο νόμου για την ίδρυση του Ελληνικού Κέντρου Αμυντικής Καινοτομίας
- Στον Άρειο Πάγο σήμερα ο Β. Κικίλιας για το θέμα των εμπρησμών




