Πέθανε 34χρονη ανεμβολίαστη μητέρα δύο παιδιών στη Θεσσαλονίκη
Η άτυχη γυναίκα έπασχε από υποκείμενα νοσήματα
Μία ακόμη γυναίκα μόλις 34 ετών και μητέρα δύο παιδιών έχασε τη ζωή της από κορωνοϊό στη Θεσσαλονίκη.
Η 34χρονη από τον Εύοσμο νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Γεννηματάς» της Θεσσαλονίκης, καθώς έπασχε από υποκείμενα νοσήματα, όμως δεν είχε προχωρήσει σε εμβολιασμό.
Σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, ένας ακόμα άνδρας με ηλικία κάτω των 40 ετών με υποκείμενο νόσημα, κατέληξε χθες στο ίδιο νοσοκομείο από επιπλοκές του κορωνοϊού.
Η 34χρονη από τον Εύοσμο νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Γεννηματάς» της Θεσσαλονίκης, καθώς έπασχε από υποκείμενα νοσήματα, όμως δεν είχε προχωρήσει σε εμβολιασμό.
Σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, ένας ακόμα άνδρας με ηλικία κάτω των 40 ετών με υποκείμενο νόσημα, κατέληξε χθες στο ίδιο νοσοκομείο από επιπλοκές του κορωνοϊού.
- Η θάλασσα θα καταπιεί δημοφιλείς ακτές
- Γιώργος Τράγκας: Πότε και που θα γίνει η κηδεία του
- Τραυματίες μετά από σύγκρουση ΙΧ με μηχανή στη Θεσσαλονίκη



