Στους 163 οι νεκροί από κορονοϊό – Κατέληξε γυναίκα 46 ετών
Δεν υπάρχουν πληροφορίες για το εάν είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα
Μια 46χρονη γυναίκα είναι το 163ο θύμα του κορονοϊού στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με τον ΑΝΤ1 η άτυχη γυναίκα νοσηλευόταν σε ΜΕΘ του νοσοκομείου «Αγιος Δημήτριος» στη Θεσσαλονίκη και κατέληξε το μεσημέρι της Κυριακής. Δεν υπάρχουν πληροφορίες, μέχρι στιγμής, για το εάν είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα.
Σημειώνεται ότι στο ίδιο νοσοκομείο είχε καταλήξει τον Απρίλιο και ένας 35χρονος άνδρας, που είναι το νεώτερο θύμα του κορονοϊού στην Ελλάδα και δεν είχε υποκείμενα νοσήματα.
- Γεροβασίλη: Έργο Μητσοτάκη η ύφεση στην οποία περνά η χώρα μας
- Άρση μέτρων: H Ραχήλ Μακρή κοινώνησε στον Λυκαβηττό
- Το μήνυμα της Προέδρου της Δημοκρατίας με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ομοφοβίας



