Θετικοί στον κορωνοϊό δύο γιατροί στο «Γεννηματάς»
Θετικοί στον κορωνοϊό διαγνώστηκαν δύο ειδικευόμενοι γιατροί στο νοσοκομείο «Γεώργιος Γεννηματάς» της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι δύο γιατροί είχαν επιστρέψει από τις διακοπές του.
- Το 112 "χτύπησε" σε Μύκονο-Χαλκιδική
- ΚΙΝΑΛ: Ανθρωπιστικό σκάνδαλο η εγκατάλειψη των προσφύγων
- Μπαράζ ελέγχων σε όλη τη χώρα - Δεκάδες συλλήψεις για παραβάσεις των μέτρων
Πηγή:topontiki.gr



