Η αγορά του e-ticketing θα αυξηθεί κατά 150% έως το 2022

Η αγορά του e-ticketing θα αυξηθεί κατά 150% έως το 2022

Καθώς οι πολίτες θα αρχίσουν σταδιακά να ταξιδεύουν εκ νέου, η βιομηχανία e-ticketing θα ανακάμψει, αλλά όχι πριν από το 2022

Στα προ COVID-19 επίπεδα θα επιστρέψει η παγκόσμια βιομηχανία των ηλεκτρονικών εισιτηρίων, αλλά όχι νωρίτερα από το 2022. Με τη σταδιακή αποκατάσταση των ταξιδιών και των θεαμάτων ψυχαγωγίας το e-ticketing αναμένεται να αρχίσει να τονώνεται εκ νέου, μετά από τη σημαντική καθίζηση, που υπέστη λόγω της πανδημίας και του περιορισμού των μετακινήσεων. 

Σύμφωνα με νέα έρευνα της εταιρείας Juniper Research, ο όγκος της έκδοσης online εισιτηρίων θα αυξηθεί κατά 150% το 2022, ανερχόμενος σε 32 δισ. από τα επίπεδα των 12,7 δισ. το 2020. Στο μεταξύ, ο όγκος της έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων μέσω κινητών, συμπεριλαμβανομένων των εισιτηρίων, που αγοράζονται μέσω ανέπαφων συναλλαγών ή εντός εφαρμογών και μέσω mobile messaging, θα ανακάμψει, επίσης, στα επίπεδα πριν από την πανδημία έως το 2022.

Αναμένεται δε να αυξηθεί από 6,8 δισεκατομμύρια το 2020 σε 16,9 δισεκατομμύρια το 2022. Και αυτό, καθώς οι περιορισμοί μειώνονται, ο αριθμός των ταξιδιών αυξάνεται και οι εκδηλώσεις ψυχαγωγίας επαναπρογραμματίζονται.

Η έρευνα, Digital Ticketing: Industry Trends, Opportunities & Market Forecasts 2020-2025, διαπίστωσε ότι οι ΗΠΑ καταγράφουν υψηλή ανάπτυξη της αγοράς του e-ticketing, καθώς οι επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19 μειώνονται. Η μελέτη διαπιστώνει ότι ο όγκος των συναλλαγών έκδοσης εισιτηρίων για κινητά θα αυξηθεί στις ΗΠΑ κατά 220% μεταξύ 2020 και 2023.

Αθλητικά γεγονότα
Πάντως, η έρευνα διαπιστώνει ότι η αγορά του e-ticketing, για αθλητικά και ψυχαγωγικά προγράμματα για κινητά, δεν θα επιστρέψει στα προ της πανδημίας επίπεδα νωρίτερα από το 2023. Η σχετική μελέτη προβλέπει ότι η έκδοση εισιτηρίων για κινητά θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στην αντιμετώπιση των ζητημάτων ασφάλειας και στην αναζωογόνηση της βιομηχανίας συνολικά.
 

Παροτρύνει δε τους εμπλεκόμενους στην αγορά να αναπτύξουν στρατηγικές έκδοσης εισιτηρίων για κινητά, προκειμένου να τονωθεί ταχύτερα η αγορά των αθλητικών εκδηλώσεων και των εκδηλώσεων ψυχαγωγίας. “Το mobile ticketing είναι ζωτικής σημασίας για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών σε χώρους ψυχαγωγίας”, αναφέρει η ανάλυση. 

Οι αναλυτές προβλέπουν ότι η αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρονικών εισιτηρίων θα συμβαδίσει με την επιστροφή των πολιτών στην κανονικότητα των ταξιδιών και των μετακινήσεων. “Η συνεχιζόμενη χαλάρωση των παγκόσμιων ταξιδιωτικών περιορισμών θα οδηγήσει σε αυξημένη ζήτηση εισιτηρίων για κινητές συσκευές στους τομείς των σιδηροδρομικών μεταφορών, του μετρό και των λεωφορείων, καθώς οι μετακινούμενοι επιστρέφουν σταδιακά στην εργασία τους”, αναφέρει η Juniper Research.

Ανέπαφες αγορές
Η έρευνα αναμένει ότι η συνέχιση της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης θα προκαλέσει μόνιμη στροφή της συμπεριφοράς των καταναλωτών στην υιοθέτηση των πληρωμών χωρίς επαφή και άρα της contactless έκδοσης εισιτήριων .
 

“Πρόκειται για μια μόνιμη αλλαγή, με τους χρήστες να εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με την ταχύτητα και την ευκολία των ανέπαφων πληρωμών έναντι μετρητών, υιοθετώντας μια εμπειρία πληρωμής χωρίς επαφή σε μια προσπάθεια να αποφευχθεί η μετάδοση του ιού”, εξηγούν οι αναλυτές. 

Οι συντάκτες της έρευνας παροτρύνουν τις αρμόδιες Αρχές μεταφορών να εφαρμόσουν ταχείες στρατηγικές μετασχηματισμού της διαδικασίας έκδοσης εισιτηρίων, ώστε να ικανοποιήσουν τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των πελατών για έκδοση εισιτηρίων χωρίς επαφή και πληρωμή τους χωρίς χρήση μετρητών.

Αεροπορικά εισιτήρια
Πάντως, οι εκτιμήσεις για την εξέλιξη των πωλήσεων ηλεκτρονικών εισιτηρίων για αεροπορικά ταξίδια δεν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξες. Σύμφωνα με τη νέα μελέτη της Juniper Research, ο τομέας της online έκδοσης εισιτηρίων για αεροπορικές μεταφορές δεν θα επιστρέψει στα προ της πανδημίας επίπεδα νωρίτερα από το 2024.

 

 
Πηγή: sepe.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ