Η μείωση των συνδρομητών του Netflix φέρνει σκέψεις για οικονομικό πακέτο

Η εταιρεία μελετάει την προσθήκη ενός πιο οικονομικού πακέτου, που θα περιλαμβάνει διαφημίσεις. 

Tα οικονομικά αποτελέσματα της συνδρομητικής πλατφόρμας Netflix το πρώτο τρίμηνο του 2022, μόνο χαμόγελα δεν έφεραν στα διευθυντικά της στελέχη. Παρά την αρχική εκτίμηση ότι ο αριθμός των συνδρομητών θα αυξανόταν κατά 2,5 εκ. το νούμερο αυτό μειώθηκε κατά 200.000. Η εξέλιξη αυτή είχε αρνητικές επιπτώσεις στη μετοχή της εταιρείας, που μέσα σε λίγες ώρες έχασε πάνω από το 25% της αξίας της.

Ο Reed Hastings, CEO της Netflix δήλωσε ότι προσωπικά είναι ενάντια στην πολυπλοκότητα των διαφημίσεων και προτιμάει την απλότητα των συνδρομών, όμως είναι υπέρμαχος του να έχουν επιλογές οι συνδρομητές, κάτι που σημαίνει ότι η εταιρεία μελετάει την προσθήκη ενός πιο οικονομικού πακέτου, που θα περιλαμβάνει διαφημίσεις.

Διαβάστε περισσότερα στο enternity.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ