Mήνυμα του Facebook μετά το κρασάρισμα: Δεν υπήρξε κακόβουλη ενέργεια

Η εταιρεία υποστήριξε ότι δεν υπήρξε παραβίαση δεδομένων - Τι δήλωσε για την καθυστέρηση όσον αφορά στην επίλυση του προβλήματος - Μεγάλη η οικονομική ζημιά

Μετά το πολύωρο μπλακ άουτ και το ιστορικών διαστάσεων κρασάρισμα που κόστισε δισεκατομμύρια και βύθισε τη μετοχή της Facebook, η εταιρεία διεμήνυσε ότι δεν υπήρξε κακόβουλη δράση πίσω από το πρόβλημα σύνδεσης που βύθισε για πάνω από έξι ώρες στο σκοτάδι Facebook, Instagram και Whatsapp.

H εταιρεία διεμήνυσε, επίσης, ότι «δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι τα δεδομένα των χρηστών παραβιάστηκαν κατά τον χρόνο διακοπής της σύνδεσης». Επεσήμανε, ακόμη, ότι υπήρξε πρόβλημα με τα εσωτερικά συστήματα της Facebook, γεγονός που δυσκόλεψε τις προσπάθειες εντοπισμού και λύσης του προβλήματος. 

Απευθυνόμενη στους χρήστες που ταλαιπωρήθηκαν, η εταιρεία προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση: «Κατανοούμε τις συνέπειες που είχαν οι διακοπές και αναγνωρίζουμε την ευθύνη που είχαμε να ενημερώνουμε τους χρήστες για τα προβλήματα στις υπηρεσίες μας. Ζητούμε συγγνώμη από όλους όσοι ταλαιπωρήθηκαν και εργαζόμαστε για να κατανοήσουμε ακριβώς τι συνέβη, ώστε να επιτύχουμε μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στις υποδομές μας».

Υπάλληλοι της εταιρείας του Μαρκ Ζούκερμπεργκ, που δεν θέλησαν να κατονομαστούν, εκμυστηρεύτηκαν στο πρακτορείο ειδήσεων Reuters πως το μπλακάουτ προκλήθηκε από εσωτερικό λάθος στη διαχείριση της διαδικτυακής κίνησης προς τα συστήματά της. Το πρόβλημα περιέπλεξε το γεγονός πως η αλλαγή ρυθμίσεων σε δρομολογητές και εξυπηρετητές της εταιρείας σήμαινε πως δεν ήταν διαθέσιμα ούτε τα εργαλεία λογισμικού των ίδιων των τεχνικών για να διαγνώσουν και να διορθώσουν το πρόβλημα, κατά τις ίδιες πηγές. 

Ο εξειδικευμένος ιστότοπος Downdetector, που παρακολουθεί συστηματικά τα τεχνικά προβλήματα στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, περιέγραψε το χθεσινό μπλακάουτ ως «το μεγαλύτερο που έχει παρατηρηθεί ποτέ». «Δισεκατομμύρια χρήστες επηρεάστηκαν», πρόσθεσε.

«Προς την τεράστια κοινότητα των ανθρώπων και των εταιρειών σε όλο τον κόσμο που εξαρτώνται από εμάς: ζητάμε συγγνώμη. Εργαζόμαστε σκληρά για να αποκτήσετε ξανά πρόσβαση στις εφαρμογές μας και τις υπηρεσίες μας και με χαρά μπορούμε να σας ενημερώσουμε ότι επανέρχονται αυτή τη στιγμή», έγραψε στο Twitter ο Ζούκερμπεργκ λίγο πριν τις δύο τα ξημερώματα, ώρα Ελλάδας.

Η τεχνική βλάβη προέκυψε σε μια πολύ δύσκολη περίοδο για την εταιρεία του Ζούκερμπεργκ, η οποία αντιμετωπίζει μία από τις χειρότερες κρίσεις για τη φήμη της. 

Δείτε επίσης:

 

Φράνσις Χόγκεν: Καταθέτει στη Γερουσία η γυναίκα που «τρέμει» ο Ζούκερμπεργκ

 

Πόσο κόστισε στο Facebook το ιστορικό μπλακάουτ

Γιατί «έπεσαν» Facebook, Instagram και WhatsApp - Η ανακοίνωση των μηχανικών

Πηγή: Πρώτο Θέμα

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ