Μόσιαλος: Ποιες χώρες κερδίζουν και ποιες χάνουν στη μάχη με τον κορωνοϊό
Ένα γράφημα στο οποίο απεικονίζονται οι χώρες εκείνες που κερδίζουν και εκείνες που χάνουν στη μάχη με τον κορωνοϊό, δημοσίευσε ο Καθηγητής Πολιτικής Υγείας του LSE, Ηλίας Μόσιαλος, στο λογαριασμό του στο Facebook.
Μεταξύ των χωρών που βγαίνουν μέχρι στιγμής νικήτριες σε ό,τι αφορά στον αριθμό των κρουσμάτων κορωνοϊού και την εξέλιξη της πανδημίας, είναι η Ελλάδα, ενώ καλά είναι τα στοιχεία και για τη Νέα Ζηλανδία και την Ταϊλάνδη. Στις χώρες που χάνουν είναι η Σουηδία, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι ΗΠΑ.
- Το δημοτικό συμβούλιο της Μινεάπολης θέλει «να διαλυθεί» η αστυνομία της πόλης
- Η Νέα Ζηλανδία αίρει όλους τους περιορισμούς καθώς δεν έχει πλέον κανένα κρούσμα κορωνοϊού
- Κίνα: 4 νέα κρούσματα μόλυνσης από τον κορωνοϊό σε 24 ώρες
Πηγή:enikos.gr



