Το δέμα που δεν έφυγε και η ανταπάντηση στο ΚΤΕΛ

Newsroom
Newsroom

Τι λέει η γυναίκα που υπέβαλλε μήνυση

 Την θέση της σχετικά με τα όσα απάντησε το ΚΤΕΛ Ηρακλείου Λασιθίου για την μη μεταφορά δέματος από το Ηράκλειο στα Ιωάννινα, δίνει με επιστολή της η 46χρονη γυναίκα, που όπως έχει ήδη γράψει το Cretalive, υπέβαλλε και μήνυση για την υπόθεση αυτή. 

Ειδικότερα η κ. Μ.Β. αναφέρει απευθυνόμενη στο ΚΤΕΛ Ηρακλείου - Λασιθίου:

«Κατόπιν συνεννόησης με την υπάλληλο της αποθήκης σας την Τετάρτη, 11/1, ενημερώθηκα ότι πλέον τα δρομολόγια που εξυπηρετούν τη διαδρομή Ηράκλειο- Πάτρα- Γιάννενα είναι εβδομαδιαίως δύο μόνο (Δευτέρα- Παρασκευή) και κατόπιν αυτού, το δέμα που ήθελα να στείλω, θα έπρεπε να παραδοθεί όσο το δυνατόν νωρίτερα για να είναι σίγουρο ότι θα φορτωθεί στο λεωφορείο, που θα εκτελούσε το δρομολόγιο.

Έτσι και προκειμένου να είμαι συνεπής σε όσα μου είπε η υπάλληλος σας, την Παρασκευή, 13/1 στις 10.27 το πρωί παρέδωσα σε άλλο υπάλληλο της αποθήκης σας το δέμα με προορισμό τα Ιωάννινα και κατέβαλα το αντίτιμο των 15,00 €.  Ρώτησα τον υπάλληλο σας εάν το δέμα μου θα φορτωθεί στο λεωφορείο και εκείνος μου απάντησε ότι αυτό είναι σίγουρο καθώς το έφερα πολύ νωρίς και μέχρι την ώρα εκείνη, δεν είχαν παραλάβει άλλα δέματα με τον αυτόν προορισμό. Του τόνισα ότι το δέμα περιείχε φαγητό και φάρμακα και μου είπε να μην ανησυχώ. Τονίζω ότι πάνω στην χάρτινη κούτα αναγραφόταν ευκρινώς το όνομα του παραλήπτη και το τηλέφωνο του, όπως και το δικό μου.

Η επόμενη ενημέρωση μου σχετικά με το δέμα αυτό,  ήρθε από τα Ιωάννινα το Σάββατο στις 3.30μμ, όταν πλέον ο παραλήπτης του δέματος μετέβη στον εκεί σταθμό του ΚΤΕΛ και δεν παρέλαβε τίποτα, καθώς, όπως τον ενημέρωσαν, δεν είχαν και οι ίδιοι παραλάβει δέμα με τέτοιο όνομα. Στο σταθμό των Ιωαννίνων άλλωστε την ημέρα εκείνη παραδόθηκαν λίγα δέματα από Ηράκλειο, όπως του είπαν.

Μετέβην άμεσα στην αποθήκη του ΚΤΕΛ για να πληροφορηθώ για ποιο λόγο το δέμα δεν εστάλη στον προορισμό του, όπως με είχαν διαβεβαιώσει και εκεί διαπίστωσα ότι μέσα στην αποθήκη ήταν στοιβαγμένα τουλάχιστον 15 μεγάλα δέματα, που είχαν παραδοθεί προς μεταφορά την Παρασκευή  με προορισμό την Πάτρα, το Αγρίνιο και τα Ιωάννινα, όλα δε έφεραν πάνω τους ευκρινώς στοιχεία επικοινωνίας. Τα δέματα ήταν αφημένα σε χώρο με πολύ ήλιο και ήταν πλέον βέβαιο ότι, όσα από αυτά περιείχαν τα περίφημα «ταπεράκια της μαμάς» που τόσο διαφημίζετε, ήταν για πέταμα, αφού βρίσκονταν εκεί εκτεθειμένα από την προηγούμενη ημέρα, χωρίς κανείς από τους υπαλλήλους σας να μπει στον κόπο να ενημερώσει τους αποστολείς ή τους παραλήπτες τους ότι τα δέματα παρέμειναν στο Ηράκλειο και θα παρέμεναν εκεί, άγνωστο μέχρι πότε.  

Μαζί με εμένα διαμαρτυρήθηκαν και άλλοι πελάτες σας, σίγουρα τηλεφωνικά, και το βεβαιώνω αυτό γιατί ήμουν μπροστά. Προφανώς επειδή ο κ. Χαλεπάκης ήρθε στο ΚΤΕΛ, όπως του ζήτησα και είδε τα μέγεθος της ζημίας, και προκειμένου να αποφύγει και άλλους «υστερικούς πελάτες», φρόντισε και έβαλε, όπως μου είπε- δεν μπορώ να το διαβεβαιώσω εάν έγινε- άλλο λεωφορείο, εκτάκτως για να μεταφέρει τα δέματα στον προορισμό τους. Δε γνωρίζω εάν αυτό έγινε και κυρίως σε ποια κατάσταση έφτασαν τα δέματα αυτά, πλέον την Κυριακή το μεσημέρι (θυμίζω ότι η «οδύσσεια» τους είχε ξεκινήσει από την Παρασκευή). Άλλωστε, η «απάντηση» σας προς εμένα δεν περιείχε την ενημέρωση αυτή, φαντάζομαι για ευνόητους λόγους.  

Αυτό είναι το πραγματικό ιστορικό της υπόθεσης αυτής και νομίζω προκύπτει αβίαστα και η ευθύνη του ΚΤΕΛ, το οποίο :

  • Δεν έδωσε προς μεταφορά δέματα που είχε παραλάβει και πληρωθεί για αυτό
  • Όταν διαπίστωσε το μεγάλο αριθμό των δεμάτων που έπρεπε να σταλούν, δε φρόντισε να βάλει και δεύτερο λεωφορείο
  • Δεν ενημέρωσε τους αποστολείς των δεμάτων ότι αυτά τελικά δε θα φύγουν, ώστε να τα πάρουν πίσω, να διασώσουν τα ευπαθή (τρόφιμα) και, ενδεχομένως, να βρουν άλλο τρόπο να στείλουν πράγματα που πιθανόν να έπρεπε να σταλούν άμεσα. 
  • Άφησε έξω από το λεωφορείο το δικό μου δέμα, που είχε παραδοθεί πρώτο, στις 10.27πμ- όπως ο ίδιος ο υπάλληλος σας με διαβεβαίωσε- και φόρτωσε άλλα δέματα, που ήρθαν αργότερα, με τον ίδιο προορισμό. 

Δεν θα αναφερθώ στο δικό μου, προσωπικό πρόβλημα αναφορικά με πράγματα, που βρίσκονταν μέσα στο δέμα και έπρεπε οπωσδήποτε να φτάσουν άμεσα στον προορισμό τους, ούτε τη δική μου «οδύσσεια» για να το καταφέρω. Αυτό αφορά εμένα και εσάς, που δεν καταφέρατε να φέρετε εις πέραν την εντολή για την οποία είχατε μάλιστα πληρωθεί και θα λυθεί από τη δικαιοσύνη. Ούτε και στην αδιαφορία υπαλλήλων και ιθυνόντων (είναι γνωστό άλλωστε σε όλους τους κατοίκους αυτής της πόλης, ότι στο ΚΤΕΛ δε σηκώνουν ποτέ τα τηλέφωνα).

Όσο για τους «βαρείς χαρακτηρισμούς» που πληροφορήθηκα ότι δήθεν έκανα σε υπαλλήλους κλπ, να με συγχωρέσετε, αλλά εάν το «ανίκανος» θεωρείται τέτοιος χαρακτηρισμός, είναι επειδή τελικά η ικανότατη να φέρουμε εις πέρας αυτά για τα οποία έχουμε εκπαιδευτεί, σπουδάσει ή μάθει ή προσληφθεί, τελικά μάλλον σπανίζει σε αυτή τη χώρα και εγώ πλέον δε θέλω να το ανεχθώ άλλο αυτό".



Δείτε επίσης 

Η μήνυση για το δέμα που δεν πήγε ποτέ και η απάντηση του ΚΤΕΛ

 

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ