ΚΡΗΤΗ

Φροντιστήριο Ορόσημο: Το μοντέλο της επιτυχίας

Μία δυνατή ομάδα καθηγητών που στέκεται δίπλα στον κάθε μαθητή!

orosimo

Η προετοιμασία για τις πανελλαδικές εξετάσεις δεν είναι αγώνας ταχύτητας αλλά αντοχής και στρατηγικής. Σε μια εποχή που οι απαιτήσεις διαρκώς αυξάνονται, η συνέπεια, η μεθοδικότητα και η έγκαιρη οργάνωση κάνουν τη διαφορά. Το φροντιστήριο Ορόσημο επενδύει σε αυτές τις αξίες και διαμορφώνει ένα δυναμικό περιβάλλον μάθησης που εστιάζει τόσο στις γνώσεις όσο και την ψυχολογική ενδυνάμωση των μαθητών.


Ο φυσικός, κ. Μάνος Γιαννακουδάκης, αναφέρει πως στο συγκεκριμένο μάθημα, περίπου το 40% των υποψηφίων γράφει κάτω από τη βάση κάθε χρόνο, συνεπώς αξιολογείται ως δύσκολο. Η κατάλληλη προετοιμασία γίνεται με σωστή διαχείριση της ροής της ύλης, γεγονός που συμβάλλει στην αποτελεσματικότητα του κάθε μαθητή.

Image
Giannakoydakis orosimo
ο κ. Γιαννακουδάκης


Στο Ορόσημο, γίνεται προσπάθεια ούτως ώστε το 40% με 45% να έχει διδαχθεί ως τα τέλη Οκτωβρίου, «με αυτό τον στόχο πορευόμαστε και φέτος», αναφέρει. Έτσι, τα διαγωνίσματα ξεκινούν από νωρίς, οι μαθητές αξιολογούνται στα κεφάλαια που έχουν διδαχθεί και μένει χρόνος για διορθώσεις τόσο από τους ίδιους όσο και από τους καθηγητές.
Μάλιστα, τα θέματα είναι στο πρότυπο των πανελλαδικών, μπαίνουν και συνδυαστικά, όπως είναι παραδοσιακά το Δ θέμα στο μάθημα της Φυσικής.


Ο μαθηματικός, κ. Γιώργος Μαρκάκης, τονίζει πως τα τμήματα είναι ολιγομελή και επικρατεί ομοιογένεια. Έτσι οι καθηγητές έχουν τη δυνατότητα να δουλέψουν με το κάθε παιδί στο ίδιο επίπεδο.

Image
Markakis orosimo
ο κ. Μαρκάκης


Τα διαγωνίσματα είναι συχνά, 4 φορές τον χρόνο, 2 του φροντιστηρίου και 2 της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) ενώ ασκήσεις λύνονται σε καθημερινή βάση. «Ενθαρρύνουμε τα παιδιά στο μάθημα να εκφράσουν τις απορίες τους και προσπαθούμε να τις λύσουμε. Ακόμα, στο Ορόσημο έχουμε ειδικό ψυχολόγο για ό,τι χρειαστούν οι μαθητές», τονίζει.
Η φιλόλογος, κ. Μαρία Δατσέρη, αναφέρει πως στο Ορόσημο δίνεται πολλή έμφαση στην οργάνωση. Οι καθηγητές είναι κοντά στον μαθητή και προσπαθούν να καλύψουν τις ιδιαίτερες ανάγκες του και ό,τι μπορεί να προκύψει στην προετοιμασία, την οργάνωση του προγράμματός του.

Image
Datseri orosimo
η κ. Δατσέρη


Υπάρχει καλή συνεργασία με τους μαθητές και ακολουθούνται σύγχρονες μέθοδοι για να γίνει η ύλη πιο κατανοητή και σαφής.
Η κ. Δατσέρη αναφέρει πως υπάρχει η προκατάληψη πως τα θεωρητικά μαθήματα είναι εύκολα και ότι δε χρειάζεται ιδιαίτερη κρίση από τους μαθητές. Αυτό, φυσικά, δεν ισχύει, οι υποψήφιοι χρειάζονται χρόνο και σωστή οργάνωση για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν  στα διαγωνίσματα και τις εξετάσεις.

«Υπάρχει μεθοδικότητα, συνέπεια και ενδιαφέρον για τον μαθητή», τονίζει ο καθηγητής Πληροφορικής, κ. Χρήστος Μαθιουδάκης. Η αξιολόγηση είναι συνεχής μέσα από τεστ που γίνονται στη διάρκεια των μαθημάτων και μέσα από τα διαγωνίσματα προσομοίωσης σε όλες τις τάξεις.

Image
Mathioydakis orosimo
ο κ. Μαθιουδάκης


Η Πληροφορική μαθαίνει στα παιδιά να σκέφτονται πιο οργανωμένα, με μεθοδική και αλγοριθμική σκέψη. Η λογική αυτή μαθαίνεται με εξάσκηση, μέσα από ασκήσεις και τεστ.

Η βιολόγος, κ. Μάνια Χανιωτάκη, αναφέρει πως η προετοιμασία γίνεται σε ολιγομελή τμήματα με μαθητές του ίδιου επιπέδου, ανάλογα με τους στόχους τους. Για τις πανελλαδικές, ξεκινάει τον Σεπτέμβριο της Β΄Λυκείου, ειδικά για όσους έχουν θέσει ψηλά τον πήχη. Έτσι, δίνεται χρόνος ώστε να «δουλευτεί» η ύλη σε βάθος, να ολοκληρωθεί σε εύλογο χρονικό διάστημα και να γίνουν οι απαραίτητες επαναλήψεις.

Image
Haniotaki orosimo
η κ. Χανιωτάκη


Παράλληλα, γίνονται συχνά διαγωνίσματα προσομοίωσης για τον έλεγχο της κατανόησης της διδαχθείσας ύλης.
Ιδιαίτερα στη Βιολογία, οι περισσότερες σχολές στον Προσανατολισμό Υγείας είναι υψηλόβαθμες, συνεπώς δίνεται βαρύτητα στην εμπέδωση της ύλης για να μπορούν οι υποψήφιοι να απαντήσουν και στα συνδυαστικά θέματα που δίνονται.

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση