Η μαγευτική ανατολή στην Κρήτη λίγο μετά την έκλειψη
Ξημερώνοντας η μεγαλύτερη μέρα του καλοκαιριού για το Βόρειο Ημισφαίριο
Πρώτη επίσημη μέρα του καλοκαιριού η σημερινή, καθώς το βράδυ του Σαββάτου λίγο μετά τα μεσάνυχτα (στις 00:43 ώρα Ελλάδας) έλαβε χώρα το θερινό ηλιοστάσιο.
Παράλληλα είχαμε δακτυλιοειδή έκλειψη Ηλίου, η οποία ήταν ορατή και από την Ελλάδα ως μερική έκλειψη.
Ο συνδυασμός αυτών των δύο δημιούργησε μαγευτικές εικόνες, που αποτυπώθηκαν στις φωτογραφίες του Γιάννη Τσιγκένη.
- Οι δυνατοί άνεμοι και τα ξερόχορτα έφεραν την "κόλαση"!
- "Έτοιμη" για Κρήτη η Επίτροπος για τη Συνοχή και τις Μεταρρυθμίσεις
- Ποιος να το πιστέψει Ροδούλα μας...



