Κεγκέρογλου: "Η ΝΔ παραμένει στην πεπατημένη του ΣΥΡΙΖΑ για τον ΒΟΑΚ"

Δείτε το βίντεο από την συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης

Στην Ολομέλεια της Βουλής, συζητήθηκε η  επίκαιρη ερώτηση του Γραμματέα της Κ.Ο Κινήματος Αλλαγής και βουλευτή Ηρακλείου Βασίλη Κεγκέρογλου για το Βόρειο Οδικό άξονα Κρήτης.

Ο κ. Κεγκέρογλου τόνισε ότι μετά τις Κυβερνητικές ανακοινώσεις για τον ΒΟΑΚ και τις ενημερωτικές συναντήσεις έχει προκύψει μια σειρά ερωτημάτων για:

α) την έλλειψη συνολικού σχεδιασμού, όχι μόνο όλου του ΒΟΑΚ από Κίσσαμο έως Σητεία αλλά και για το οδικό σύστημα Κρήτης,

β) τα τμήματα του ΒΟΑΚ με νέα χάραξη που μειώθηκαν στο ελάχιστο,

γ) την σύνδεση του ΒΟΑΚ με το διευρωπαϊκό δίκτυο, τους κόμβους, τις παρακάμψεις πόλεων κλπ,

δ)την σύνδεση του νέου Αεροδρομίου με τον νότο της Κρήτης,

ε) τα ασαφή χρονοδιαγράμματα, την έλλειψη μελετών για πολλά τμήματα καθώς και την χρηματοδότηση τους.

Στη συνέχεια ο κ. Κεγκέρογλου εγκάλεσε την Κυβέρνηση καθώς είναι γνωστό ότι από το 2012, εννιά χρόνια τώρα, εκτός από τα 60 χλμ αυτοκινητόδρομου που κατασκευάστηκαν , δεν έχει δημοπρατηθεί κανένα νέο τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα της Κρήτης και έχει ροκανιστεί κυριολεκτικά ο χρόνος από τη σημερινή αλλά και  από την προηγούμενη  Κυβέρνηση.

Ο κ. Κεγκέρογλου άσκησε κριτική στη Κυβέρνηση γιατί ακολούθησε  την πεπατημένη του ΣΥΡΙΖΑ με την τριχοτόμηση του έργου και το χρηματοδοτικό κενό που προβλέπεται να καλυφθεί με διόδια. Αναφέρθηκε στη συνταγματική επιταγή για την ιδιαίτερη μέριμνα για τα νησιά, επισημαίνοντας ότι τα διόδια(αν πρέπει να υπάρχουν) πρέπει να είναι για τη συντήρηση και όχι την χρηματοδότηση της κατασκευής του έργου, υπενθυμίζοντας ότι ο ΣΥΡΙΖΑ υποκριτικά έλεγε ότι  διόδια θα υπάρχουν μόνο για τους τουρίστες ενώ η Νέα Δημοκρατία δεν ξεκαθαρίζει ούτε το ύψος τους αλλά ούτε και σε τι θα αφορούν.

Ο Υπουργός στην απάντηση του, επιβεβαίωσε ουσιαστικά ότι κινείται στη βάση του προηγούμενου σχεδιασμού με  τριχοτόμηση του ΒΟΑΚ χωρίς καμία πρόβλεψη χρονοδιαγράμματος και χρηματοδότησης  για το τμήμα Αγίου Νικολάου Σητείας και χωρίς καμία αναφορά για το τμήμα ΄Αγιος Νικόλαος-Ιεράπετρα και δήλωσε  ότι παρέλαβε μικρή έως ανεπαρκή μελετητική ωριμότητα και χωρίς καμία συνοχή. Επανέλαβε ότι η χρηματοδότηση του έργου θα πραγματοποιηθεί μερικώς από το Ταμείο Ανάκαμψης και το ΕΣΠΑ, υπονοώντας ότι το χρηματοδοτικό κενό του ενός δις (1δις)  θα καλυφθεί από τα διόδια.

Σε ότι αφορά τη σύνδεση του νέου Αεροδρομίου Καστελίου με το νότο της Κρήτης απέφυγε να δώσει απαντήσεις, αναφερόμενος γενικά  σε 28 νέες γέφυρες και 25 ανισόπεδους κόμβους, ενώ είπε ότι το τμήμα Χερσονήσου-Νεάπολης ελπίζει να έχει ανάδοχο τέλος του ’21 και το μεγάλο τμήμα Χανιά-Ηράκλειο μέχρι τέλος του ’22.

 

Δείτε ΕΔΩ την πρωτολογία του κ. Κεγκέρογλου 

Δείτε ΕΔΩ την απάντηση του Υφυπουργού και την δευτερολογία του κ.Κεγκέρογλου

Δείτε ΕΔΩ την δευτερολογία του Υφυπουργού 

 

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ