Ο πόνος της απώλειας, η εκταφή και το παράπονο της οικογένειας...

Μαρία Αγαπάκη
Μαρία Αγαπάκη

Τι καταγγέλλει Ηρακλειώτισσα στο Cretalive και τι απαντά η αντιδήμαρχος, Μαρία Καναβάκη

Δεν έχει να διαχειριστεί μόνον το πένθος για το θάνατο του πατέρα της και τα προβλήματα υγείας της μητέρας της, αλλά μπροστά της βρίσκονται και μια σειρά από προβλήματα γραφειοκρατικής  φύσεως...

Σύμφωνα με όσα αναφέρει αναγνώστρια στο Cretalive, ο πατέρας της πέθανε το 2020.  "Έγινε η ταφή στο νέο κοιμητήριο. Επρόκειτο να κάνουμε την εκταφή τον Μάρτιο διότι συμπληρώθηκαν τρία χρόνια. Όμως λόγω προβλήματος υγείας της μητέρας μου, μας έδωσαν παράταση τρεις μήνες ακόμα, δωρεάν, να μείνει εκεί. Έτσι η επόμενη προγραμματισμένη εκταφή είναι στο τέλος Ιουνίου».

Και συνεχίζει:

«Αποφασίσαμε να πάρουμε τη νέα παράταση. Αρχικά διότι ακόμα η μητέρα μου είναι άρρωστη και κατά δεύτερον, γιατί δεν μπορούμε ακόμα να διαχειριστούμε ψυχολογικά την εκταφή. Εκεί λοιπόν στα γραφεία υπάρχει ένας κύριος ο οποίος είναι ταμίας - να σημειώσω ότι η μητέρα μου είναι άτομο ΑμεΑ- και δεν μας αντιμετώπισε με τον κατάλληλο τρόπο».

Η ίδια ανέφερε ότι για να παραμείνει ο πατέρας της στο κοιμητήριο για ένα επιπλέον τρίμηνο, δηλαδή μέχρι τον Σεπτέμβριο, θα πρέπει να καταβάλλει 55 ευρώ.

Επιπλέον, σύμφωνα πάντα με την καταγγελία, ο υπάλληλος φέρεται να της είπε ότι πέραν του τριμήνου, η σορός του αγαπημένου της προσώπου θα βρεθεί εκτός ταφοπεδίου για να ολοκληρωθεί η διαδικασία της αποσύνθεσης, κάτι που εξαγρίωσε την ίδια και την οικογένειά της...

«Αν υπήρξε μη ορθή συμπεριφορά προς δημότη, θα το διερευνήσουμε»

Το Cretalive απευθύνθηκε στην κ. Μαρία Καναβάκη, αντιδήμαρχο Οικονομικών, αρμόδια για το δημοτικό κοιμητήριο, η οποία σημείωσε ότι: «Αν κάποιος δημότης έχει κάποιο παράπονο το τηλέφωνο μου είναι στο διάθεση του να με καλέσει όποια στιγμή το επιθυμεί»

Επιπλέον τονίζει ότι:

«Το Τμήμα Κοιμητηρίου έχει μείνει με ελαχιστότατους υπαλλήλους σε διοικητικό και εργατικό επίπεδο. Λειτουργεί πέραν των ορίων του, οι υπάλληλοι έχουν υπερβεί εαυτόν για να στηρίξουν το Τμήμα. Αν υπήρξε μη ορθή συμπεριφορά προς δημότη, θα το διερευνήσουμε. Σε κάθε περίπτωση οποιοσδήποτε δημότης έχει κάποιο παράπονο το τηλέφωνο και το γραφείο μου είναι ανοιχτά. Είμαι κάθε μέρα εδώ πρόθυμη να εξυπηρετήσω τους δημότες"

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ