ΟΠΕΚΕΠΕ: Πώς γλίτωσε την καταδίκη νεαρή Ρεθυμνιώτισσα

Mε καταδικαστική εισήγηση της εισαγγελέως και με μειοψηφία της προέδρου

Μία νεαρή Ρεθυμνιώτισσα ήταν η μοναδική από τους 58 κρητικούς που "γλίτωσε" από την καταδικαστική απόφαση που εξέδωσε το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών σχετικά με υπόθεση παράνομων επιδοτήσεων του ΟΠΕΚΕΠΕ, με δηλώσεις εκτάσεων στη βόρεια Ελλάδα.

Οι 58, σύμφωνα, με την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία, δήλωναν ψευδώς ότι κατείχαν ή εκμεταλλεύονταν εκτάσεις χιλιάδων στρεμμάτων στην Καστοριά. Οι καταδικασθέντες δήλωναν για να λαμβάνουν ενισχύσεις από το εθνικό απόθεμα, τις εκτάσεις, είτε ως βοσκοτόπους, είτε ως καλλιεργήσιμες με ελιές ή αμυγδαλιές, είδη που δεν ευδοκιμούν στην περιοχή.

Η 32χρονη Ρεθυμνιώτισσα ήταν η μοναδική που αθωώθηκε και μάλιστα κατά πλειοψηφία καθώς μειοψήφησε η πρόεδρος. Σύμφωνα με τον συνήγορο υπεράσπισης της 32χρονης, κ. Γιάννη Βέρρα, η εντολέας του είχε επιστρέψει το ποσό που είχε λάβει, συν τους τόκους, παρ' όλα αυτά, ενώ δηλαδή είχε εξαλειφθεί το αξιόποινο της πράξης, η εισαγγελέας ήταν καταπέλτης και ζήτησε να καταδικαστεί.

"Δηλώνω απόλυτα ευχαριστημένος από τη δίκαιη κρίση του δικαστηρίου καθώς σεβάστηκε τον θεσμό της αποκαταστατικής δικαιοσύνης και απήλλαξε το κορίτσι αυτό που έσπευσε να αποκαταστήσει τη ζημιά που είχε προκαλέσει η πράξη της" ήταν το σχόλιο του κ. Γιάννη Βέρρα στο Cretalive.gr

Image
giannis_verras
o κ. Γιάννης Βέρρας

Σημειώνεται ότι για τους υπόλοιπους 57 η απόφαση ήταν καταδικαστική.

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ρέθυμνο  


 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση