Πανδημία και στα ταμεία της ΔΕΥΑΗ...«Στέγνωσε» η επιχείρηση!

Απευθύνθηκε στο Υπουργείο Εσωτερικών ζητώντας επιχορήγηση.

Με το... σταγονόμετρο γίνονται οι εισπράξεις χρημάτων από την ΔΕΥΑΗ. Τα ταμεία έχουν στεγνώσει και η Δημοτική Επιχείρηση εκπέμπει... SOS εν όψει των επόμενων μηνών!

Από το πρώτο δεκαήμερο του Μαρτίου τα έσοδα μειώθηκαν κατά 70-80%.

Ο προηγούμενος μήνας, κουτσά στραβά, βγήκε: Υποχρεώσεις, όπως η μισθοδοσία του προσωπικού και οι ασφαλιστικές εισφορές, καλύφθηκαν κανονικά. Από εδώ και πέρα όμως τι γίνεται;

Την απάντηση, μας την δίνει ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΗ κ. Γιώργος Βουρεξάκης:

“Έχει δημιουργηθεί ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα. Θα ζοριστούμε πάρα πολύ. Η ΔΕΥΑΗ δεν έχει επιχορηγήσεις. Βασίζεται στην ανταποδοτικότητα. Όλα τα λεφτά που λαμβάνουμε προέρχονται από προγράμματα και τους λογαριασμούς!”


Δύσκολοι μήνες θεωρούνται ο Απρίλης και ο Μάης.


Το ταμείο της Επιχείρησης στα ψαράδικα λειτουργεί κανονικά. Οι πληρωμές γίνονται μόνο με κάρτα, εναλλακτικά με e-banking ή και μέσω τραπεζών.

Ο κ. Βουρεξάκης θα (παρα)καλέσει τους δημότες που έχουν την δυνατότητα να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους, να σπεύσουν να το κάνουν.

Βλέποντας αυτά που έρχονται, η ΔΕΥΑΗ από το πρώτο διάστημα που η πανδημία πέρασε το ... κατώφλι της χώρας μας, απευθύνθηκε στο Υπουργείο Εσωτερικών ζητώντας επιχορήγηση.

Το συγκεκριμένο αίτημα παραμένει αναπάντητο. Η αντιπρόταση που προκρίθηκε εκ μέρους του Υπουργείου είναι η ταμειακή διευκόλυνση της ΔΕΥΑΗ από τον Δήμο. Δανεικά ναι, αγύριστα όχι: Μόλις καταστεί εφικτό, η Δημοτική Επιχείρηση οφείλει να τα επιστρέψει στη Λότζια. Αυτή είναι η απαραίτητη προϋπόθεση. Η εν λόγω λύση αν και φαντάζει απλή, εμπεριέχει διάφορες περιπλοκότητες.

Προφανώς κι αυτό το διάστημα, το νερό δεν γίνεται να κοπεί. Εδώ και δύο εβδομάδες, η παροχή του πολύτιμου αγαθού γίνεται αδιάκοπα. “Μεμονωμένες είναι οι περιπτώσεις που παρουσιάζονται κάποια προβλήματα” υποστηρίζει ο κ. Βουρεξάκης. “Είμαστε stand by έχουμε στείλει χαρτί στον Δήμο Ηρακλείου και ανά πάσα στιγμή μπορούμε να πάρουμε κι από εκεί άτομα που θα βοηθήσουν σε τυχόν βλάβες που θα παρουσιαστούν”.

Το κοινό εξυπηρετείται τηλεφωνικά. Η επιχείρηση δέχεται κόσμο στις εγκαταστάσεις της, κατόπιν ραντεβού και μόνο για τα επείγοντα περιστατικά.

Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΗ περιμένει πώς και πώς τη λήξη του συναγερμού. Δεσμεύεται ότι “θα κάνουμε διακανονισμούς” και γενικά “ο,τι μπορούμε για να βοηθήσουμε τους συνδημότες μας που έχασαν τις δουλειές τους και επλήγησαν από την πανδημία”.

Αντιθέτως, η Επιχείρηση θα είναι αμείλικτη με τους “στρατηγικούς κακοπληρωτές”: Από τον Μάη και μετά, λέει ο κ. Βουρεξάκης, “θα ψάξουμε αυτούς που μπορούν να πληρώσουν και δεν το κάνουν! Και με συνοπτικές διαδικασίες θα τους αφαιρέσουμε το ρολόι”.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ