Συγχαρητήριο μήνυμα Αρναουτάκη για την άνοδο της ΑΣΑ Αναγέννησης στην Elite League
"Σπουδαία ημέρα για τον αθλητισμό της Κρήτης" αναφέρει ο περιφερειάρχης Κρήτης στη συγχαρητήρια δήλωσή του
Συγχαρητήρια ανακοίνωση εξέδωσε ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης με αφορμή την άνοδο της ΑΣΑ Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League. Πιο συγκεκριμένα στη γραπτή του δήλωση ο Περιφερειάρχης Κρήτης αναφέρει:
«Η ιστορική άνοδος της ΑΣΑ Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League αποτελεί μια σπουδαία ημέρα για τον αθλητισμό της Κρήτης.
Η επιτυχία αυτή, που επισφραγίστηκε με την ειδική αδειοδότηση από την ΕΟΚ, αποτελεί τη δίκαιη δικαίωση μιας μεθοδικής προσπάθειας της διοίκησης, των προπονητών, των παικτών, αλλά και ολόκληρης της τοπικής κοινωνίας που στάθηκε στο πλευρό της ομάδας.
Σε μια περιοχή που έχει μάθει να αγωνίζεται και να ξεπερνά τις δυσκολίες, η Αναγέννηση αποδεικνύει ότι η ενότητα και η σκληρή δουλειά φέρνουν αποτελέσματα, επαναφέροντας το νησί μας στο προσκήνιο του ελληνικού μπάσκετ.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές. Ως Περιφέρεια Κρήτης, είμαστε και θα παραμείνουμε σταθερά δίπλα σας σε αυτό το νέο, μεγάλο ταξίδι».
Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο
- Ρέθυμνο: Στην τελική ευθεία ο 5ος Λαϊκός Αγώνας «Λούης Τίκας»
- Ηράκλειο: Ανάδοχος για το έργο επέκτασης του Βρεφονηπιακού Σταθμού «Μητέρα»
- Μικρός Άγγελος: "Δεν ζητάμε συμπάθεια, ζητάμε δικαιοσύνη" λέει η συνήγορος της μητέρας




