Συνάντηση εργασίας Περιφερειάρχη Κρήτης με τον Δήμαρχο Βιάννου
Συνάντηση εργασίας πραγματοποιήθηκε σήμερα, μεταξύ του Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη και του Δημάρχου Βιάννου Παύλου Μπαριτάκη.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης τέθηκαν στο επίκεντρο τα ζητήματα που αφορούν την εξέλιξη των βασικών υποδομών και τον σχεδιασμό νέων αναπτυξιακών παρεμβάσεων στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Βιάννου. Ο Σταύρος Αρναουτάκης επεσήμανε πως η Περιφέρεια Κρήτης βρίσκεται σταθερά δίπλα στους Δήμους, ώστε να επιλύονται από κοινού τυχόν προβλήματα. Τονίστηκε χαρακτηριστικά ότι, μέσα από τη στενή συνεργασία, ανοίγει ο δρόμος για να υλοποιηθούν τα ολοκληρωμένα έργα που έχει ανάγκη η αυτοδιοίκηση στο νησί.
Από την πλευρά της δημοτικής αρχής, τέθηκαν οι ιεραρχημένες προτεραιότητες της περιοχής, με τον Δήμαρχο Βιάννου να υπογραμμίζει τη σημασία της συνεχούς υποστήριξης της Περιφέρειας για την επιτυχή ολοκλήρωση των δράσεων και των παρεμβάσεων που βελτιώνουν την καθημερινότητα των πολιτών και συμβάλλουν στη σταθεροποίηση της κοινωνικής συνοχής.
Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο
- Κοινή αντίδραση φορέων του Ηρακλείου στην κατάργηση των Τοπικών Επιτροπών του ΕΦΚΑ
- Λασίθι: "Ασφαλές βήμα" για τους αυριανούς οδηγούς στον Άγιο Νικόλαο!
- Διπλή παρέμβαση του Σταύρου Αρναουτάκη για την αποκέντρωση και την υδατική ανθεκτικότητα




