Η Chanel σχεδιάζει να ανοίξει ιδιωτικές μπουτίκ για τους κορυφαίους πελάτες της

Newsroom
Newsroom

Για τους VICs!

Στα τέλη του περασμένου έτους, έγινε γνωστό ότι η Chanel είχε αυξήσει τις τιμές της σχεδόν κατά 2/3 από το 2019, με το κόστος των τσαντών της να αυξάνεται έως και 60% από ό,τι πριν την πανδημία.

Τώρα, δημοσιεύματα αναφέρουν ότι ο πολυτελής οίκος μόδας σκοπεύει να δημιουργήσει ιδιωτικές μπουτίκ για τους VICs -Very Important Clients (πολύ σημαντικούς πελάτες).

«Η μεγαλύτερη έγνοια μας είναι να προστατεύσουμε τους πελάτες μας και ιδιαίτερα τους προϋπάρχοντες πελάτες μας», δήλωσε ο CFO Philippe Blondiaux στο Business of Fashion. «Θα επενδύσουμε σε πολύ προστατευμένες μπουτίκ για να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες με πολύ αποκλειστικό τρόπο», πρόσθεσε.

Αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με το Highsnobiety, η Chanel λειτουργεί 250 καταστήματα λιανικής σε όλο τον κόσμο - περίπου το ήμισυ του αριθμού των ανταγωνιστών της, Louis Vuitton και Gucci.

Δεδομένης της αυξανόμενης δημοτικότητας του brand τα τελευταία χρόνια, σε πολλά από τα καταστήματά της σχηματίζονται τεράστιες ουρές πελατών που περιμένουν να πάρουν τα χέρια τους τα πολυτελή «καλούδια» του οίκου.

Οι ιδιωτικές μπουτίκ φαίνεται να αποτελούν έναν σίγουρο τρόπο για να ενισχυθεί η κυριαρχία της Chanel ανάμεσα σε ανταγωνιστικές μάρκες πολυτελείας, όπως η Hermès. Στην πραγματικότητα, η κίνηση είναι απολύτως σύμφωνη με τις πρόσφατες κινήσεις του brand, όπως οι επανειλημμένες αυξήσεις των τιμών στις τσάντες.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Chanel αναμένεται να ανοίξει τις πρώτες ιδιωτικές μπουτίκ στην Ασία το 2023.

Πηγή: Lifo

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ