Η Μαρία Τζομπανάκη για τον «Σασμό», τη βεντέτα και την αγάπη

Η Μαρία Τζομπανάκη για τον «Σασμό», τη βεντέτα και την αγάπη

Όσα είπε στην εκπομπή για τα γυρίσματα και την ιστορία που κρύβεται πίσω από τη σειρά

«Συναγωνισμό αγάπης»:  Έτσι χαρακτηρίζει η Μαρία Τζομπανάκη αυτό που συμβαίνει στα γυρίσματα του «Σασμού», της ερωτικής δραματικής σειράς του Alpha, η οποία έχει σκαρφαλώσει στον πίνακα της τηλεθέασης από την πρώτη ημέρα προβολής της. «Νέοι, περισσότερο και λιγότερο έμπειροι ηθοποιοί από διαφορετικές θεατρικές σχολές, συμπλέουμε με τέτοια αρμονία και τόση συναδελφικότητα, χωρίς αρνητικό ανταγωνισμό. Είναι ένας συναγωνισμός αγάπης… Το συνεργείο, με αρχηγό τον Κώστα Κωστόπουλο, είναι καταπληκτικό, το ίδιο και το βιβλίο του Σπύρου Πετρουλάκη, το σενάριο και η συγγραφική ομάδα, καθώς και όλοι οι συνεργάτες», τόνισε, την Κυριακή, στη Ναταλία Γερμανού και το «Καλύτερα δε γίνεται».

Η τηλεοπτική της επιστροφή της Μαρίας Τζομπανάκη τη θέλει να υποδύεται την Καλλιόπη Σταματάκη, μια κρητική μάνα, την κεφαλή του σπιτιού, μια δεσποτική γυναίκα, αυταρχική και ταυτόχρονα θρησκευόμενη, που θέλει να τα ελέγχει όλα και να λύνει τα προβλήματα της οικογένειας αποφασιστικά. «Κρητική βεντέτα κι ύστερα σασμός, η συμφιλίωση, το σιάξιμο το φτιάξιμο» εξηγεί για τον τίτλο τη σειράς, η οποία προβάλλεται Δευτέρα έως Πέμπτη, στις 21:00 από τον Alpha.

Η Μαρία Τζομπάνακη υπογραμμίζει ότι «στην ιστορία της οικογένειάς μου υπήρχε μία βεντέτα την οποία σταμάτησε η γιαγιά μου. Το 1989 κι εγώ σταμάτησα μία βεντέτα στην αναπνοή του να αρχίσει. Όταν σιάζεις μία βεντέτα  που μπορεί να σε αφορά και προσωπικά, να έχει να κάνει με το αίμα της δικής σου οικογένειας, κοστίζει πολύ» λέει. «Είχα γίνει ήδη μητέρα και σκεφτόμουν το παιδί μου που είναι αγόρι  και που θα μπορούσε να εμπλακεί στο μέλλον σε τέτοιες ιστορίες, αθώος γαρ. … Το πρόλαβα… Είναι μεγάλη τιμή να κάνεις έναν σασμό». Η ηρωϊδα που υποδύεται στον «Σασμό», η  Καλλιόπη Σταματάκη, είναι μια «γυναίκα  που υπερασπίζεται τη θέση της βεντέτας και την καταλαβαίνω. Αλλά είναι ένας ρόλος που είναι  άλλο από αυτό που είμαι σαν ιδεολογία και σαν συνήθεια ζωής…». Ο ρόλος της Καλλιόπης «αναπτύσσεται από τώρα κι έπειτα. Μετά ξεδιπλώνονται οι δύσκολες πτυχές του χαρακτήρα της» αποκαλύπτει.

Στον «Σασμό» η Μαρία Τζομπανάκη συμπρωταγωνιστεί με τον γιο της, Ορφέα Αυγουστίδη, ο οποίος υποδύεται τον τηλεοπτικό γιο της, Αστέρη, κάτι πολύ ιδιαίτερο  και ξεχωριστό για την ίδια. Δηλώνει «ευγνώμων» για την αποδοχή που γνώρισε η σειρά. «Είδα τα επεισόδια μαζί με τους τηλεθεατές. Δεν ήξερα κανένα πλάνο, έβλεπα το είδωλό μου μέσα από τα λόγιας της Καλλιόπης κι από το συναίσθημα της». Η Καλλιόπη είναι μια «γυναίκα που αγαπάει τον άντρα της με κάθε της κύτταρο». Η ίδια η πρωταγωνίστρια, στη ζωή της, έχει αγαπήσει κι αγαπηθεί. «’Οταν αγαπάς έναν άνθρωπο δεν παύεις να τον αγαπάς. Αγάπησες ένα άνθρωπο, εάν ακυρώσεις αυτή την αγάπη είναι σαν να ακυρώνεις τον εαυτό σου. Το παρελθόν μας είναι η διάρκεια της ζωής μας, η διαδρομή μας. Πώς να διαγράψεις έναν άνθρωπο που του έλεγες σ΄αγαπώ, έστω κι  εάν δεν είχες το μέτρο να καταλάβεις τι σημαίνει αυτό το βαθύ σ΄αγαπώ; Εγώ κατάλαβα  το νόημά του όταν γέννησα τον γιο μου. Μέχρι τότε κάθε σ αγαπώ ήταν ειλικρινές. Δεν το έλεγα για να το ξοδέψω. Έτσι ένιωθα. Και με τιμά αυτό. Η καρδιά δεν κάνει λάθη. Αγάπησα πραγματικά. Μπορώ να σταθώ στον πατέρα του παιδιού μου (σ.σ. τον Ντίνο Αυγουστίδη), ο οποίος είναι ο άνθρωπος που μου έδωσε αυτή την υπέρτατη ευτυχία της μητρότητας, συμπορευτήκαμε μέσα από τα λάθη μας και την αγάπη μας. Κι αγαπάμε βαθύτατα αυτό που μας ένωσε, τον γιο μας, Ορφέα».

Η Μαρία Τζομπανάκη μίλησε και για τον σύζυγό της, Γιάννη Βάλβη. «Ο Γιάννης αντιπροσωπεύει την ωριμότητα της γυναικείας μου υπόστασης. Είμαι με έναν άνθρωπο που σέβομαι, που θαυμάζω, που εκτιμώ, που μου αρέσει σαν άντρας, με έναν άνθρωπο που αγαπώ και θα αγαπώ». Τέλος αναφέρθηκε και στην παραγωγή «Μια μουσική διαδρομή σε βυζαντινά ίχνη- Από τη βυζαντινή Κρήτη στον Μίκη Θεοδωράκη», στην οποία συμμετέχει και η οποία θα παρουσιαστεί στις 13 Οκτωβρίου, στο Ηρώδειο.

 

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ