Το Squid Game γίνεται πραγματικό παιχνίδι επιβίωσης

Newsroom

Το νέο ριάλιτι του Netflix

Η μεγάλη επιτυχία του Netflix, «Squid Game», μια νοτιοκορεάτικη σειρά στην οποία οι συμμετέχοντες διαγωνίζονται σε μια σειρά από παιχνίδια με αντίτιμο την ίδια τους τη ζωή, όλα για μερικά δισεκατομμύρια γουόν, είναι ζοφερή, δυστοπική και τρομερά πολιτική.

Τώρα η πλατφόρμα μετατρέπει τη σειρά, γνωστή και για την πρωταγωνίστριά της, μια τεράστια κούκλα δολοφόνο με μάτια λέιζερ, σε ριάλιτι.

Το «Squid Game: The Challenge» είναι η νέα σειρά ριάλιτι που προφανώς βασίζεται στην αρχική σειρά, η οποία έγινε το πιο δημοφιλές σόου του Netflix όλων των εποχών μετά την κυκλοφορία της στα τέλη του 2021. Η πλατφόρμα ανακοίνωσε το casting για τη νέα σειρά την Τρίτη με ένα promo στο οποίο εμφανίζεται και η περίφημη κούκλα «Red Light, Green Light» και μια σειρά από μασκοφόρους φρουρούς.

Το «Squid Game: The Challenge» πρόκειται να προσφέρει το μεγαλύτερο χρηματικό έπαθλο στην ιστορία των ριάλιτι, 4,56 εκατομμύρια δολάρια, σε έναν από τους 456 συμμετέχοντες του (το μεγαλύτερο καστ στην ιστορία των ριάλιτι), όπως ανακοίνωσε η πλατφόρμα.

Το αυθεντικό «Squid Game» έγινε διεθνές φαινόμενο για τον αιχμηρό κοινωνικό του σχολιασμό, όσο και για τα συναρπαστικά γραφικά του. Το «Squid Game» καυτηριάζει την πλούσια άρχουσα τάξη και τη ζημιά που προκαλεί στα χαμηλού εισοδήματος και περιθωριοποιημένα μέλη της κοινωνίας, αν και οι παίκτες συχνά διαφθείρονται από το δέλεαρ του πλούτου.

 

 

Διαβάστε περισσότερα στο CNN.gr

Ακολουθήστε το Cretalive στοGoogle News και στοFacebook

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ